el teu cos

Un relat de: tonettis

Desperto a mitjanit, aquesta calor no em deixa dormir. La tenue llum que entra per la finestra em permet contemplar-te tot dormint, i ressalta encara més la teva bellesa. Els teus cabells daurats cobreixen el coixí i s'escolen pel teu coll. Els teus ulls verds, ara en repòs, emeten calma i silenci nomes acompanyat per la teva respiració pausada i tranquila. M'agrada recorrer el teu cos amb la mirada, però aquest cop no puc evitar acompanyar-la amb la mà, que llisca lentament per la teva pell suau, ara lleugerament humida per la calor. No puc evitar entretindre'm en un dels teus pits, mig cobert pel llençol, sembla posar-se rigid al notar la presència dels meus dits, que l'envolten. La teva respiració sembla accelerar-se quan suaument retiro el llençol fins deixar completament al descobert els dos pits. Ara són els meus llavis els que recorren els teus pits mentre la ma segueix el seu camí per sota el llençol fins arrivar a una de les cuixes. Baixo fins gairebé arrivar al genoll. Els dits s'esmunyeixen entre les dues cames i reprenen el camí de tornada, on a cada centimetre que recorren noten com la temperatura del teu cos s'eleva, fins que arriven a ....

L'alarma del mobil impedeix que pugui seguir el viatge i em recorda que en uns minuts estaré ben lluny de tu, amb la incertesa que potser no ens tornarem a veure, i surto per la porta sense atrevir-me a mirar enrera perque se que si ho fes seria incapaç de separar-me del teu costat.

Comentaris

  • sublim cos..[Ofensiu]
    Nyanga | 08-08-2009

    Preciós i més que tendre..
    fabulós!

  • Preciós[Ofensiu]
    Canyasucre | 10-04-2009 | Valoració: 10

    M'ha encantat, no tinc paraules... un dels millors !

  • Daniel N. | 03-02-2009

    Quin èxit per un sol relat penjat. I sense amb prou feines comentaris. Suposo que no hi ha gaire a comentar d'aquesta presa de pel.

    Una abraçada

  • Jo no hagués...[Ofensiu]
    Seny i Rauxa | 18-10-2008 | Valoració: 9

    ...pogut evitar-ho.
    M'hauria girat.

    Petons!

l´Autor

tonettis

3 Relats

9 Comentaris

53580 Lectures

Valoració de l'autor: 8.00

Últims relats de l'autor