El teu cos nu

Un relat de: Bruixeta

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Se que es a la matinada quan passeges el teu cos nu per la platja.
Per que jo te he vist.
Ja no es aquell cos nu que hem va fer embogir ja fa uns anys, massa anys, però a la fi i al cap es el teu cos.
Que jo tant he estimat.
Però no et confonguis, no et vull a tu, ni a la teva anima, vull el teu cos.
Voldria tornar-me a perdre en els teus braços, mossegà els teus pits i acarona el teu sexe.
Res mes.
Només me interessa la part que es veu la que es bonica i brillant; ja te ho he dit la que hem fa embogir.
De l'altra millor no parlar-ne.
Se lo que vull i lo que necessito.
El teu cos per gaudir, i la teva anima per plorar.
Fins mai; infeliç tros de carn.

Comentaris

  • Tothom no és perfecte[Ofensiu]
    TAF5759 | 28-04-2005 | Valoració: 7

    Hola, Bruixeta:
    A part de les faltes, que tothom fem (jo el primer, i segur que fins i tot qualque escriptor consagrat) el que et colpeix d'un relat és el que diu. I tant bé ho deus haver dit, que en les faltes no m'hi he fixat fins que he llegit el comentari de n'AnNna. Per tant el bessó per a mi és bo.
    Arreveure.

  • M'encanta[Ofensiu]
    isa gracia | 07-03-2005 | Valoració: 8

    Jo també he desitjat única i exclusivament el cos d'algú. M'encanta

  • avantguardista![Ofensiu]
    Capdelin | 09-12-2004 | Valoració: 9

    els contes nyonyos, sentimentals i fins i tot les pelis ploraneres... ens han presentat sempre aquell o aquella que s´enamoren de l´ànima pobre, senzilla... que s´amaga en un cos lleig i fins i tot, deforme... això, queda molt romàntic, molt exemplar per a la societat que li agrada adorar mites utòpics... però tu ens has presentat el cas contrari: enamorar-se d´un cos genial que amaga una merda d´ànima; això no sona bé, això no ven llibres, ni fa plorar de pena als fòssils lectors... has sigut valenta al descriure el que passa tantes vegades en la hipòcrita societat i que s´amaga sutilment...
    m´agraden els escrits que em sorprenen... guapa! muaaaaaà!

  • Està bé...[Ofensiu]
    AnNna | 03-10-2004 | Valoració: 8

    Holes, noia.
    Doncs això, que trobo que el relat està bé, controlar les faltes això sí... perquè una mica mira, passa perquè no som perfectes... encara que també queda malament... però és que se te n'ha colat cada una que fa un mal als ulls....
    Bé, és igual. Comentant el relat, m'he imaginat una noia que està penjada d'un noi perquè és guapo, un típic guaperes, però que li ha fet massa mal per dins com per haver de quedar-se'l. Disfrutar, tornar a estar com abans, però només per fora. Això és el que jo he vist. Si no és ben bé així, perdona.
    M'ha agradat, sí. Gràcies a tots per escriure.

  • hi ha gent que només és cos[Ofensiu]
    Shu Hua | 19-08-2004

    fa temps vaig conéixer un paio que, de debò, només servia per usar el seu cos, perquè l'ànima l'havia perduda en algú cantó. hi ha gent que només és cos i prou. moltes vegades passa amb els tios guapos, que s'ho creuen i no valen res.

  • No ho sé...[Ofensiu]
    Queca | 29-07-2004

    No sóc partidària de tractar les persones com un simple tros de carn, perquè no ho són, però és veritat que més d'una vegada s'ho mereixen.

    El que hauries de mirar és de no fer tantes faltes d'ortografia, perquè has de recordar que existeixen eh!!

    Doncs au, a seguir escribint!!

  • no entenc res.-[Ofensiu]

    Potser una mica groller pel meu gust.

Valoració mitja: 8

l´Autor

Bruixeta

3 Relats

14 Comentaris

4461 Lectures

Valoració de l'autor: 8.00

Últims relats de l'autor