EL TEU CAMÍ ÉS PERFECTE (ESPIRITUAL)

Un relat de: PERLA DE VELLUT
EL TEU CAMÍ ÉS PERFECTE
(ESPIRITUAL)
Fes-me sentir d’alegria i de goig
que la fe de l’ànima meua
s’alegra de la teua misericòrdia.
Vull sentir un cor pur, sense pecat,
alçaré els meus sentiments sense maldats,
i trobaré el teu esperit sincerament
que em fa sentir la teua glòria
i així escoltaré la raó de la teua saviesa.
Senyor, Deu meu, a tu m’aclame
amb tot el meu cor
vull guarir-me amb la teua presència,
doncs el teu camí és perfecte.
És el teu somriure que m’enalteix
i et cerque glorificat en el meu interior.
No m’abandones, que el meu ésser
està sentint el teu dolç candor.

8 de desembre del 2018
PERLA DE VELLUT

Comentaris

  • A la gloria![Ofensiu]
    Miquel Seguí Cases | 14-04-2019 | Valoració: 10

    Molt bonic, mamare diu: sa tranquilitat es mitja vida, dons així ho crec i aquest relat inspira PAU.

    att: Miquel Seguí Cases

  • Espiritual[Ofensiu]
    SrGarcia | 09-02-2019

    Poema ambigu i espiritual." Vull guarir-me amb la teua presència" això ho diu tot, estigui dirigit a qui ho estigui.

  • Espiritualitat sincera.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 04-02-2019 | Valoració: 10

    En encetar el teu poema m'he pensat que anaves a subliminar l'amor carnal d'una dona, però en acabat he vist que no!. El poema va adreçat a Déu, a l'absolut. Un poema que palesa la teva fe, la teva religiositat devers el creador. Devoció que jo comparteixo sempre i quan no hi hagi intermediaris pel mig. Jo crec que el fet que tinguis sang andalusa fa que la teva poesia, trasplantada a terres de cultura catalana, fruiti en dolços i sucosos versos que fan les delícies de l'eixut paladar del català de nord. Els teus poemes són saetas i desfilen com a processons de Setmana Santa. Versos escrit a la llum dels ciris que cremen davant el Crist redemptor. Gràcies per aportar nova saba a la nostra i ara teva, també, cultura catalana. Nil.
    Et convido a rellegir el meu poema de caire espiritual "Xàldiga", sinònim de guspira o colp de foc, "chispa en castellà), primer poema que vaig publicar en aquest espai de R.C. Salut, Nil.