El somni més bonic abans d'anar a dormir...la joia de nit

Un relat de: pieni kuu (aida)

ESTÀS SOL, obres la finestra i TOT ÉS FRED.
...
Mires les estrelles i de sobte, t'acarona l'encís d'una presència captivadora.
...
T'està observant, com cada nit i aconsegueix endevinar els teus OCULTS PENSAMENTS.
...
Mai dorm.
...
Tu no penses, tot i així veus que estudia la teva mirada i atentament, examina cada moviment com si fos la primera vegada.
...
Tens ganes de plorar i li explicaries tot el que et passa encara que et quedessis SENSE PARAULES.
...
L'element sempre insisteix en crear llum sobre el teu rostre negat de mots i d'aixpluc, vol saber la veritat.
...
La teva llàgrima acompanyava el xiuxiueig del silenci que molestava a les teves paraules.
...
Vols tornar al somni de trobar, d'oblidar, de començar,de fugir, EL VAS PERDRE QUAN VA CAURE AL BUIT DEL PLE DOLOR.
...
Pols oposats d'esperança i tristor s'uneixen per buscar una alternativa sense RENCOR.
...
La sinceritat de la seva mirada t'abraça mentre s'allunya per vetllarte.
...
Saps que sempre t'escolta i abans de tancar la finestra, com cada nit, la llum et revela el seu SECRET.
...
Després d'ajudar-te i d'encaminar-te, la LLUNA et mira.

Comentaris

  • Somiar és una manera de viure[Ofensiu]
    Queca | 01-08-2005

    Quan la relitat que t'envolta no t'agrada... perquè no somiar?
    La lluna és sempre un bon refugi...
    Per cert, desconcertant i interessant alhora la teva biografia...
    Cuida't molt i cuida molt!!
    Molts petons i mil i un somriures per a tu!!

l´Autor

Foto de perfil de pieni kuu (aida)

pieni kuu (aida)

15 Relats

14 Comentaris

17242 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
L'escalfor del sol crea una llum que refreda el foc mentre aquest fon la consistència del glaç, saben que així apagarà la set de les flames perquè el roig que desprenen aconsegueix cremar el neutre blanc de la lluna.
El que uneix la força dels elements és la contraposició ja que la seva compatibilitat provoca que perdurin fins als límits de l'eternitat

AIDA

si algú vol parlar amb mi g_aika@hotmail.com