El somni de la lletra A

Un relat de: Joan G. Pons

Moltes paraules tenen la lletra A.

Estimo a la lletra A. I un vespre, ignoro l'hora, somniar amb aquesta lletra.

En aquest entorn de descans, la lletra A somniar que sentia, molt més que era una lletra, la barreja amb altres lletres per crear paraules.

Per la lletra A la PARAULA era quelcom superior. I trobar-se dins la paraula un plaer immens.

En el somni la lletra A era rebuda en una ample sala, anomenada OFICINA D'ATENCIÓ A…. LLETRES (CLIENT….).

La lletra A va estirar un número d'ordre i esperar. Els números no li feien massa patxoca.

Una llum intermitent avisar que era el seu torn. I cap a una taula s'adreçar.

-Bon temps. Què desitja ?
-Vull triar paraules on jo…
-Molt bé. Tenim una que segur que li agrada.
-Quina ?
-Abraçada
-Com ha dit ?
-Abraçada. Surt Quatre vegades. Una paraula que sense la lletra A gairebé no existeix.

La lletra A, tot agraint, el suggeriment, marxar, un pel neguitosa. I somniar.

Una abraçada és rebre.
Una abraçada és acollir.
Una abraçada és notar lliurement un altre presència.
Una abraçada és obrir-se a l'altre.
Una abraçada és estimar sense possessió.
Una abraçada és oferir espai.
Una abraçada…

La lletra A obrir els ulls. Un despertar dolç després d'un somni també dolç.

I va sentir ganes. I ho va fer. S'abraçar al coixí, paraula que no té la lletra A, però tant se val.



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer