El so de les boires.

Un relat de: Kristen Clàudia

Si les boires tinguessin so, serien el sospir de les sirenes, un etern i agut gemec suau, intens, com un la sostingut que mai comença i que mai acaba.
Blanes boires de cotó, esponges impalpables.
Tanc els ulls per fer els somnis reals, les pipelles pesen, i el so de les boires corre per les meves orelles. Amb els ulls tancats, ho se, ho noto, i sent com la flaçada m'acarona l'esquena nua com si fos el niu d'un àngel, llavors em regir cap a tu i començ amb uns moviments que ens transporten, no fa falta que et digui res més, i tu continues.

Demà el cel ja no estarà ennigulat. Això ha dit l'home del temps, damunt ca nostra un sol bategant sense cap nigul ni un.

Comentaris

  • Les boires [Ofensiu]
    Màndalf | 26-11-2006

    s'esvaeixen quan ell et transporta a la claror. El sol apareix i tot veu esplendorós quan dos cossos s'estimen. Bonica imatge.
    Fantàstic primer paràgraf.

  • Ara ja m'agrades més![Ofensiu]
    pivotatomic | 24-11-2006

    Tot i que a mi el que m'agrada són el relats on s'explica una història i el que tu fas és més descriure sentiments, sensacions, atmosferes... t'he de dir que la frase amb la que obres aquest escrit teu m'ha semblat de traca. Vaja, que ara sí puc dir-te que se't veuen possibilitats!

    Per què no t'animes a escriure alguna coseta més llarga i elaborada, seguint aquest camí?

    Si tu ho escrius, jo prometo llegir-ho i comentar-ho.

    Fa?

  • Aquest puc puntuar-lo![Ofensiu]
    rnbonet | 16-11-2006 | Valoració: 8

    I sent no estar d'acord amb el company Toni. El fet descrit, amb un sol de justícia també s'escau! I a l'aire llire! A Sa Calobra, a Cala Figuera o a qualsevol platja de Capdepera.

    Has afinat el vocabulari; has utilitzat alguna figura... Ja entre, de cop, vers un llenguatge literari; no sols provocador/provocatiu.
    Segueix per aquest camí encetat ara.
    Salut i rebolica, al·lota!

  • Hauriem d'ajusticiar...[Ofensiu]
    Toni Martorell | 16-11-2006 | Valoració: 10

    ...l'home del temps que ens roba l'oportunitat de seguir plegats entre boires .

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de Kristen  Clàudia

Kristen Clàudia

5 Relats

30 Comentaris

6979 Lectures

Valoració de l'autor: 9.47

Biografia:
Escriu...
Viu...
Sent...
i sobretot....

DISFRUTA!!!!

K.C.

Un plaer estar entre tots vosaltres.