El senyor del barnús

Un relat de: Victre
Al senyor que baixa a la platja amb un barnús blanc d'hotel, se li'n fot tot.

I cada dia l'observa, des de l'altra punta de la platja, el senyor que no s'atreveix a baixar en barnús.
Fa anys que vol fer-ho, però els comentaris que sent cada dia sobre el senyor del barnús, són massa cruels per a la seva dèbil voluntat.

Però avui s'ha omplert de valor, i s'ha posat el barnús que portava anys volent estrenar.

Ha arribat a la platja i, per sorpresa seva, ningú li ha fet ni cas.
Tothom estava massa ocupat mirant a aquell senyor de l'altra punta de la platja, que cada dia baixa amb barnús, i que avui ha baixat amb una tovallola.
Una tovallola nova, però d'uns colors massa estridents.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Victre

Victre

191 Relats

178 Comentaris

96189 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Vaig néixer al 1977.
Sóc metge, acupuntor i estic estudiant el grau de psicologia.
En el meu temps lliure escric relats.

Des de que escric, sempre he mantingut una lluita entre mantenir els relats ocults, o fer-los publics. Una barreja entre dubtes, vergonya, i la joia de que altres et llegeixin.

El meu mail és victreespiga@gmail.com

Al blog https://lletresigargots.wordpress.com trobareu tots els meus relats, la majoria amb il.lustracions incorporades.