El port d'Amsterdam

Un relat de: vallpetit

En Biel Oliver era directiu de l'oficina de l'entitat d'estalvis més important de Palma de Mallorca.
Un dilluns a les nou del vespre, després d'una reunió executiva, va sortir al carrer. Estava cansat, esgotat, i es va dir a si mateix: no puc més! Al matí ja no es va presentar a treballar i a la tarda amb l'equipatge just, arribava a Amsterdam.
En descobrir la ciutat la seva vida va donar un tomb radical. Va trobar feina en un vaixell de càrrega. De la nit al dia es va convertir en mariner, mosso o grumet, segons com es miri. El vaixell feia el trajecte Amsterdam-Reykjavic, trajectes curts. En Biel tenia pocs dies lliures, però de tant en tant lliurava algun cap de setmana.
Dissabte a la nit, en Biel es va fotre de cerveses fins el cul, després va anar a un coffeshop, va liar i fumar varis porros de marihuana d'alta qualitat ecològica.
Va continuar en altres bars, el vàren convidar a una esnifada de perico, que segons diuen desvetlla el desig sexual.
Passejant pel Districte Roig, com no podia ser d'altre manera, va contractar el serveis d'una prostituta. La carn fa carn, nit desenfrenada, amb excessos de tota mena.
Ja de matinada va arribar a l'hotel, i al exterior de la seva cambra va deixar l'avís "non disturb."

El vaixell salpava a les vuit del vespre del diumenge, on en Biel s'havia d'incorporar.

Dilluns al matí en Biel surt al carrer, el cel d'Amsterdam estava ennuvolat.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer