El poder és dels infants

Un relat de: Victre
Nois, veniu, que els pares us volem dir una cosa.
De les importants.

Us volem dir que som conscients que, a vegades, ens passem el dia renyant-vos i que tot sovint també a nosaltres ens costa fer allò que us exigim: canviar el xip i començar de zero.
També cal que sapigueu, que com no pot ser d'una altra manera, seguirem renyant-vos cada vegada que creguem que ho hem de fer.
I que us direm que no, tantes vegades com calgui.
Que això és educar.

Però volem aprofitar per dir-vos que és fantàstic aprendre plegats,
i que el món és molt més bonic havent viscut tot el que estem vivint junts.

I que ni el president del país més potent de la terra
té el poder que teniu vosaltres.

I que el vostre poder,
no té res a veure ni amb botons vermells
ni amb negres murs.
El vostre poder és real.

El vostre poder és tan real
que només s'entén des de la creativitat,
des de la rialla,
des de fer volar coloms
i fer aterrar els míssils.

El vostre poder és tan real
que està fet de núvols i somnis.

El vostre poder,
és el record
dels dies d'avui.

Comentaris

  • El nostre món[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 16-11-2016 | Valoració: 10

    Nens, adults, vells i nounats, tots participem d'aquest món, el nostre. Cadascú amb les seves característiques, però tots dins el mateix planeta; tots, fins i tot els roures, els bedolls, els freixes i els pins roigs; i les mallerengues, els corbs, els mussols i els pit-roigs. tots sóm dins del quadre. Ara, sapiguem qui som. Una abraçada.

    Aleix

  • Fòbia[Ofensiu]



    Guaita si tenen poder els infants, que una vegada en que jo treballava de monitor de jardineria en un barri gitanos per a gent disminuïda, em va sortir tot d'un plegat una trepa de gitanets de no més de set anys, tots rodanxons i panxuts, barrant-me el pas en el moment de jo marxava cap a l'automòbil i la veritat és que en aquell moment em fa venir una mena de fòbia de fòbia i no pas perquè volguessin fer-me mal, sinó per aquesta mateixa força que desprenen aquests “homenets” de constitució física encara no formada. Un món governat per infants, Déu me'n guard!

l´Autor

Foto de perfil de Victre

Victre

191 Relats

178 Comentaris

96129 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Vaig néixer al 1977.
Sóc metge, acupuntor i estic estudiant el grau de psicologia.
En el meu temps lliure escric relats.

Des de que escric, sempre he mantingut una lluita entre mantenir els relats ocults, o fer-los publics. Una barreja entre dubtes, vergonya, i la joia de que altres et llegeixin.

El meu mail és victreespiga@gmail.com

Al blog https://lletresigargots.wordpress.com trobareu tots els meus relats, la majoria amb il.lustracions incorporades.