EL PARADÍS

Un relat de: Un Home Nu
Quan penso en les platges del Delta de l'Ebre em ve al cap la imatge bucòlica del paradís. Solitàries, salvatges, infinites, de sorra clara i aigua remoguda. Ben lluny de la imatge adulterada del paradís que ens venen als prospectes de les agències de viatges. La natura, quan és pura, és salvatge, apilada, poc endreçada. Plena de restes de mar; de fustes, d'algues i sobretot absent d'humanitat.

Només tu i jo. Nus, purs, salvatges com la natura. Prenen el sol directament a la sorra, units per una mà agafada a ple sol d'agost. No hi ha més humanitat que nosaltres dos i no hi ha més vida que la pacient espera fins el proper bany de mar.

T'aixeques lentament. Sense pressa. I camines hipnotitzant-me amb els teus malucs fins a les ones. Mica en mica entres a l'aigua. El teu cos nu, torrat al sol, entrant a l'aigua fresca és la imatge més eròtica que un pot crear en la seva imaginació. Cal que recordi aquest moment, aquesta imatge, aquesta sensació. Perquè sé que serà només un instant a les nostres vides. Un breu moment de felicitat extrema que s'evaporarà com l'aigua de mar dels nostres cossos.

Decideixo seguir els teus passos i, mentre m'acosto a l'aigua, observo amb molta atenció els teus moviments de sirena dins del mar. Et gires a esperar-me. El teu cabell negre com el carbó i xop d'aigua salada regalima per la teva cara i el teu coll fins als teus pits bruns. De cintura per avall, com una verdadera sirena, ets un misteri dins l'aigua.

Et reculls el cabell amb les mans adoptant la figura d'una bella escultura grega. Sóc a tocar i t'agafo per la cintura. M'acosto als teus llavis i els beso, salats i ardents. Els nostres cossos s'uneixen centímetre a centímetre i les teves mans acaricien la meva esquena. Em submergeixo per refrescar-me i se't emporto amb mi. La teva riallada trenca el silenci bucòlic el paradís i juguem com cadells d'animal marí.

M'agafes de la mà i m'indiques que vols sortir del bany. Jo et segueixo obedient. Quan arribem a la sorra ets tu qui em besa a mi apassionada. M'acaricies el coll amb els llavis i la teva mà juganera frega lleugerament el meu sexe que s'endureix instantàniament. Prop de l'aigua, a la sorra molla i amb les onades besant-nos els peus m'ofereixes el teu cos de forma impúdica. T'estires panxa amunt a la sorra i jo m'encaixo entre les teves cames. Acaricio delicadament un dels teus pits amb la mà esquerra mentre amb la dreta m'asseguro que l'aigua salada no és l'única humitat del teu cony.

Acte seguit, m'ajudo amb la mà per arribar al meu destí i et penetro lentament. El gust salat a la boca, l'olor de mar, el sol calent sobre els nostres cossos i la calidesa asfixiant del teu cony em tornen a recordar que aquest serà un dels moments més feliços de la meva vida. Cal que recordi cada detall.

Inquieta com ets m'apartes per tal de posar-te de quatre grapes oferint-me el teu sexe des d'aquesta nova perspectiva. I és en aquesta posició que m'adono que hi ha algú entre els matolls més enllà de les dunes. És algú amb un càmera, puc veure-ho perfectament.

- Marta, hi ha algú que ens espia - Et dic en veu baixa.
- Donem-li un espectacle que no pugui oblidar - Em respon.

Automàticament es posa de genolls davant meu i comença a llepar-me la sal del meu sexe. Amb la mà em masturba vigorosament, i talment com a les pel·lícules porno, espera la meva correguda amb la llengua ben estesa. No sé si és per l'intrús al paradís, o les renovada gana amb la que em vols fer còrrer, però el meu semen brolla abundantment a la teva boca amb un gemec gens contingut per part meva. Aixeco la vista i veig com el nostre visitant, content del que avui ha caçat, marxa de pressa abans no el descobrim.

El paradís no era tan solitari com imaginàvem. 35,654 visites al vídeo penjat per un tal "MironLaRapita" en un dels cercadors de pornografia voyeur més importants a nivell mundial. El títol de la filmació "Adan y Eva en el Delta del Ebro".

I jo que patia per recordar cada moment passat amb tu al nostre paradís...

@moltgust
http://ambmoltgust.blogspot.com

Comentaris

  • Final inesperat[Ofensiu]
    Canela fina | 23-05-2016 | Valoració: 9

    Està molt bé trobar un final inesperat en els relats eròtics, n'he gaudit molt. Amb molt de gust et continuaré llegint ;)

l´Autor

Un Home Nu

5 Relats

3 Comentaris

4514 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00