EL NEN QUE HO VOLIA TOT (poder)

Un relat de: güitxi

Hi havia una vegada un nen que sempre ho volia tot, i un dia va anar a casa seva i li va dir a la seva mare.
-Mare, pel meu aniversari vull que em facin els deures; i també vull un escalèxtric.
Al dia següent, que era el seu aniversari, li va dir:
-Mama, vull els meus regals.
I la mare li va contestar:
- Que et facin els deures no és cap regal, i fillet, jo no vaig tenir temps per comprar-te l'escalèXtric. Si vols te'l demanes pel Pare Noel. Llavors ell si que tindrà temps de portar-te'l.

I el pròxim dia, ja tenia que començar a menjar el calendari de xocolata.
A l'endemà va dir:
-Mama, quin dia vindrà el Pare Noel?
-El dia 24 de desembre a la nit.

Al seu col·legi els nens més llestos eren:
1.Paula
2.Èric
3.Arnau
Sempre, quan arribaven al col·legi, miraven l'agenda a veure si tenien que portar deures o quelcom que s'hagués de portar al col·legi, i va arribar un dia que al col·legi el nen que ho volia tot el seu nom era: "El nen que ho volia tot".
fi

Comentaris

  • Saps una cosa[Ofensiu]
    ESTEL | 06-11-2008

    els nens teniu un poder fantàstic, sabeu exigir amb totes les vostres forces alló que voleu i segur que aquest nen, que segur què era molt intel.ligent reclamaria amb intensitat, no tot, si no alló que realment li feia feliç

    un petonet

  • Llibre | 06-11-2008 | Valoració: 10

    Hola!

    Jo sóc la nena que ho vol tot, i per això m'ha agradat molt el teu conte. Hjehejeh...

    Val, val, d'acord! No sóc cap nena però sí que vull moltes coses.

    Aquest conte teu m'ha agradat perquè ens fa veure que no sempre es poden tenir totes les coses que un vol, oi? I que, per altra banda, que les coses no s'obtenen així com així, sinó que t'has d'esforçar per aconseguir-les.

    Diferent seria si fóssim bruixes o en coneguéssim una, de bruixa. I ara que parlo de bruixes, saps?, avui he dormit fatal. He somiat amb la bruixa de les tres bessones. No, no, no faig broma: de debò. I ostres... hejeheje... quin cangueli m'ha fet passar.

    Es veu que la bruixa estava amagada dins un paquet, una mena de bossa de paper d'aquestes que et donen a les botigues quan vas a comprar. I jo sabia que hi era. I hi havia una nena petita, a qui se suposa que coneixia però que ara que estic desperta no identifico, no sé qui podia ser. I resulta que la nena també sabia que dins la bossa hi havia una bruixa.

    Doncs bé... de cop i volta jo decideixo mirar dins la bossa i sento una veueta que em diu: "encara sóc aquí, sí". I jo faig una cara d'estar cagada de por que no vegis, i la nena, tota tranquil·la i somrient, em pregunta: "que hi és, la bruixa?" Com si li fes il·lusió! No et fot!

    En aquest moment m'he despertat. He anat al lavabo. He tornat al llit. I aleshores tot era tenir la bruixa al cap i no me la treia del pensament. A més, no deixava de pensar: "ostres! com que la bruixa és petitona, encara se'm colarà des del terra cap a dins el llit, ficant-se entre els llençols"

    I a partir d'aquí, adormir-me de nou, ha estat dificilíssim! Quin cangueli! Ja sentia la bruixa pujant pels llençols!

    Hjehejeh...

    Bé... vaig a veure si desfaig el llit. Potser s'hi ha quedat dormint!

    Un petonet,

    LLIBRE

    PS.- I escriu algun altre relat, que ara ja no en tinc cap per comentar-te!

  • felicitats bonica[Ofensiu]
    ANEROL | 12-10-2007 | Valoració: 10

    segueix escrivint que ho fas molt bé

  • Segueix així...[Ofensiu]
    Kyra | 10-12-2006 | Valoració: 10

    M'agraden molt els teus relats. No deixis d'escriure mai, saps que aquí sempre hi tindràs una lectora que no es cansarà mai de llegir-te. Ànims.

    Un petó molt fort...

  • molt bé!!![Ofensiu]
    mappi | 09-12-2006 | Valoració: 10

    Veig que tens a qui semblar-te...
    M'agrada la teva història doncs jo també ho volia tot, però com tu dius, els nens de la classe més llestos no són aquests a qui se'ls ha de fer els deures, sinó els que els han après a fer-los sols.
    Continua escrivint que nosaltres et continuarem llegint.
    Petonets

  • mmm, ...[Ofensiu]
    OhCapità | 09-12-2006

    molt bé, ... estic impressionat veient com inicies el teu camí a relats, ... us felicito joveneta!

    mmm, ... jo de petit també ho volia tot, ... i ara que ja no ho sóc tant, ... també!!!

    felicitats güitxi, ... espero poder continuar llegint els teus relats, ...

    OhCapità.

  • uuuaauuuuu!!![Ofensiu]
    mar - montse assens | 08-12-2006 | Valoració: 10

    m'agrada molt la imaginació que tens per inventar històries sense cap ni peus... i és que són així, com tu, a raig... imprevissibles...

    em fa molta il.lusió compartir amb tu aquest espai i espero que segueixis escrivint moltíssim i els vagis penjant a relats

    un petó molt gran

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de güitxi

güitxi

6 Relats

40 Comentaris

13500 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
quelcom de mi ?
doncs sóc :
una personeta de 12 anys

i res més
............................................


mar (la meva mare)
JKR (el meu germà)
Kyra (la meva cosina)


Algú especial
............................................