El nàufrag

Un relat de: aisha

I ara que la solitud
és tot el que em resta,
apareix d'entre les ones
la teva ombra daurada.

I llavors,
jo sóc el nàufrag
que ha trobat per fi
la terra ferma

Comentaris

  • Que bonic[Ofensiu]
    hilderoy | 12-04-2006 | Valoració: 10

    M'agrada molt. si aquest relat està inspirat en algú, aquest algú té sort. Jo no crec que sigui tonto, la veritat, és molt maco.

l´Autor

Foto de perfil de aisha

aisha

13 Relats

14 Comentaris

16005 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Què dir-vos?... si heu llegit alguna cosa meva, ja sabreu que bàsicament escric quan estic o trista o melancòlica, fet que encara no sé explicar.
per que em coneixeu una mica millor, us diré que m'agrada la música, la poesia, descobrir coses, sensacions i gent nova, les sensacions a flor de pell, els moments que marquen el pas dels dies i, sobretot, les converses que no em deixen indiferent ( de vegades fins i tot sense paraules).
no puc suportar les injustícies i basicament la gent que no es comporta com realment és per por a que els que no són com realment són li digui com ha de ser.

Bé.. formar part d'aquesta pàgina és un gran honor per a mi, poder compartir aquest espai amb gent que escriu tan i tan bé... vull dir que saludar-vos a tots, tant autors com lectors, i agraïr-vos que feu que això sigui possible.

I poc més... animar-vos a que critiqueu tot el que volgueu, perque és la única manera d'aprendre!

SaLuT i DeSoBeDiÈnCiA.