El Mon Universal !!

Un relat de: Alighieri

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Una vegada mes, fent voltes dins el meu cap, com si penses que alli hi podria trobar cap idea per a contar-te, decideixo emprar el metode de gravar lletres damunt ferro, sense que em sigui permes esborrar res, i que siguin elles mateixes les que m'arribin al cap i qe em baixein pels bracos fins arribar al teu ordinador a Mallorca.

Un altre cop de puny. Clar que si, i que pensaveu senyors... pensare que la vida consisteix en rebre i en rere i en rebre i en rebre... rebre cops de puny i rebre besades. Les besades fan molt de mal quan la deixen damunt una ferida. QUAN COU CURA!!! Uns collons cura. i quan pica... quan pica emprenya! no em volgueu enganar mes..
Saps que passa Tomeu? que tots pensam que la vida te un sentit. De fet tot el que feim ho feim perseguint una meta, una rao de ser (ja te n'he parlat d'aixo). Pero no sabem perque putes un dia ens trobam engabiats dins un condo de pell amb una capacitat incontrolable de pensar i pensar i pensar i engatar-nos de pensaments.

Com ho fa l'altra gent, Tomeu? com es que sempre naufragam i naufragam? sempre a una illa diferent, pero totes son la mateixa, ni tan sols hi ha cocos ni melons.... si com a minim hi hagues melons... Com ho fan els altres?

El secret es ballar, vius pero, no com un annarot, aixo no es ballar, aixo es fer rialles. Hem de mirar, pero, de ballar amb un poc de gracia, pero; no d'una manera massa rigida. Saber ballar. Saber controlar n'Apol.lo i en Dionis. El cavall dret i l'esquer, el blanc i el negre, la dreta i l'esquerra, en Lennon i en Macratney, Bach i Wagner, podria escriure el sexe i l'amor.

El sexe i l'amor: no els podem posar a pols oposats. Essent tan diferents estan a la mateixa banda. Apol.lo es el deu de l'ordre, la serenitat, amb ell hi he volgut identificar el cavall dret, el blanc, la ma dreta, en Macartney i en Bach... l'amor? no, l'amor no hi cap aqui. El sexe. EL SEXE!! EEELLL SSSEEEXXXEEE!!!!! El sexe no te mes dret que l'amor a estar amb el cavall negre, amb la ma esquerra, amb en Lennon i amb en Wagner. El sexe es... fotre, es el gest de l'amor. L'amor es la paraula i el sexe n'es el gest.

De fet tu ho has esperimentat mes que jo. M'algrat l'alchol ens engani cada vespre, quan cercam sexe... cercam amor. Sexe en tenim a ca nostra quan ens masturbam, pero ja no es el sexe individual de quan tenim 13 anys, llavors el sexe era un esperiment, era aprendre a manejar el pinzell, veure EH, SOC CAPAC DE SENTIR COSES IMPOSSIBLES DE DESCRIURE FREGANT LA PELL DEL MEU PENIS!!!. Pero ara... ara quan ens masturbam no cercam aquell plaer, uns collons. Cercam amor. L'orgasme? sabem de memoria com es. El puc descriure secncer. El puc dibuixar i mesurar, t'en podria enumerar els elements que el conformen, i si em pos xulo fins i tot et podria fer un resum de la seva etiologia i evolucio historica i com s'ha vist reflexat en la historia del cine frances de principis del segle XX. A ca una puta l'orgasme, aixo es tot el que ens pot oferir el sexe?

Aixo es tot? tanta feina, tantes nits sense dormir... tantes marxes desbaratades per la fortor per arribar a tenir senzillament l'orgasme?

Un orgasme es com... com una cocacola pero en positiu. Es l'eternitat venuda dins una llauna. Si senyor. L'orgasme es l'eternitat!!! Perdem el control del jo, perdem la nocio del temps. Durant l'orgasme no existeix l'abans, no existeix el despres.... la negacio del futur i del passat ens resol que vivim l'eternitat dins tres segons, dins 3 dies, impossible de mesurar, senzillament es l'eternitat.

-Mestreeeee, o pot ser que sigui l'eternitat.... l'orgasme acaba i les coses eternes no acaben.

Cagon cristo, perque em vaig haver de fer mestre!!! les coses no tenen explicacio. Qui va tenir la idea de descriure allo etern com a cosa que no acaba!!! qui va ser el cap de fava que ens empresona a tots dins la gabia de la racionalitat. Fotre, jo l'he viscuda l'eternitat. l'he viscuda amb el sexe, amb l'amor, amb la musica,...ostia, crec que no he viscut l'eternitat amb res mes. A ca una puta, l'he viscuda i s'ha acabat.


ostia, tomeu. Ara sent que el meu cap esta buit. El sent realment buit. nomes hi entra musica per les orelles, pero s'enva com si fos l'aigua del bidet. netissima. La musica es aigua netissima. Sent que no tinc mes idees i no em frustra. Son les 10:22 del mati i veig que el meu cap esta ple d'espai per a rebre estimuls. He tret tot el que tenia al meu cap i ho he dibuixat amb forma de paraules.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Alighieri

3 Relats

10 Comentaris

4401 Lectures

Valoració de l'autor: 7.50