¿El món actual?

Un relat de: PetitaBruixa

Tinc una pregunta bastant greu i preocupant:
¿Què li passa al món on estem vivim?
Perquè a mi em costa bastant d'entendre-ho, la veritat... Per una part, els humans ens estem carregant (per dir-ho d'alguna manera) tot el que estigui relacionat amb la NATURA: Entre contaminacions, incendis, inundacions, els pols que es desgelen, el petroli que s'acabarà acabant, l'aigua dolça, pel camí que va, suposo que també, moltes espècies d'animals que s'estan extingint, el forat a la capa d'ozó, l'efecte hivernacle que estem provocant dia a dia... Bé, segur que em deixo un munt de actors més, però n'he esmentat alguns dels més greus.
Per una altra banda, ens acabarem morint tots abans de que li passi alguna desgràcia al planeta. Posaré un exemple molt clar: Quanta gent mor diàriament als països islàmics? A saber! Però un fotimer segur! I això gràcies a qui i a què? Doncs a la POLÍTICA i a la RELIGIÓ. Ni més ni menys. Que si uns es barallen i es maten perquè volen tenir una església (o mesquita) aquí o allà...; Uns altres es barallen perquè aquests territoris han de ser seus per fer-hi no se sap què... I segurament em deixo molts més temes pels que es deuen barallar...
Resumint: El món, entre la natura, la política i quaranta coses més, algun dia rebentarà o li passarà alguna cosa greu.

Comentaris

  • I tant, molt m'ho temo...[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 25-07-2007 | Valoració: 9

    El món va rumb a un gran desastre, no sé ni com ens aguantem ara mateix...

    Ens caldria alguna cosa per espabilar-nos i millorar. Sobretot, en temes ecològics.

    Gràcies per fer-me pensar una mica, PetitaBruixa. Salut!

l´Autor

PetitaBruixa

2 Relats

1 Comentaris

961 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00