El miracle

Un relat de: mei__

Benvolgut diari:

Em dic Anna i tinc nou anys. Aquest és el primer cop que t'escric i he pensat que si t'he de contar la meua vida, millor si comence pel principi. El principi és com vaig nàixer, ja que sóc una xiqueta molt coneguda al meu poble, Bonretorn. I és que jo sóc filla d'un miracle. Bé, en veritat sóc filla de la meua mama, però tots diuen que el meu papa hi va intervenir miraculosament, encara que don Vicent, el rector, afirma que és pecat parlar de miracles i que segur que el meu pare no n'havia fet cap perquè era un roig. Mai ningú m'ha volgut explicar això del color. Jo no sabia per què tothom creia que jo venia d'un miracle fins que la mama m'ho va explicar: el papa va morir en una batalla que s'anomenava de l'Ebre. I als dos anys d'haver passat això, quan ella anava a portar flors a l'altaret de la Mare de Déu que hi ha al camí de Nules, se li va aparéixer el papa encerclat per una gran llum que la va envoltar, i llavors ella va sentir una cosa que crec que li va anomenar èxtasi, o síntesi, ja no em recorde. I al cap de nou mesos d'allò vaig nàixer jo. I la gent del poble no s'ho creia fins que van veure que jo era igualeta, igualeta que el meu pare i se'n feien creus.

Li vaig preguntar a la mama que després d'això on devia haver anat el papa i ella em va contestar que al cel. Però jo sé que no, que el papa viu darrere de l'armari, perquè algunes nits em faig la dormida i des de la meua alcova el veig eixir a passejar pel pati.

Comentaris

  • eixint per darrera de l'armari[Ofensiu]
    Marc Freixas | 10-04-2010

    passejant
    per dins del teu cor
    s'ha fet el miracle de no morir,
    de saber que una guerra no ens pot matar del tot


    mei__
    moltíssimes gràcies pel teu últim comentari
    perquè ara ja si que tot és poesia...

    perquè comentaris com el teu
    donen molta força per continuar escrivint el meu poema... gràcies de tot cor


    m'ha agradat molt el microrelat, enhorabona i endavant!!

l´Autor

Foto de perfil de mei__

mei__

7 Relats

10 Comentaris

5699 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia: