El millor de tu

Un relat de: jaumesb

El teu estel
em crida,

em convida
a seguir-te.


El teu àngel
dóna la mà
al meu àngel.


El millor de tu
besa
el millor de jo.

Comentaris

  • Gràcies[Ofensiu]
    Yuna | 17-05-2006 | Valoració: 10

    Intentaré seguir el teu consell... Un petonàs des de les terres de ponent... mentre anem llegint poemes com aquests, que tant ens toquen la fibra!!

    Com que ja et conec??? |@-@|

    Yuna

  • Perdona'm,,,[Ofensiu]
    N | 27-03-2006

    Per l'ausència..amb els examens no he tingut ni temps de connectar-me i llegir els teus últims poemes...aquest...PRECIÓS...enamorament indescriptible...ara vaig a pels altres...
    Un petó!!!

  • suau com un floc de neu[Ofensiu]
    llu6na6 | 24-03-2006

    que cau damunt d'una ferida oberta.

    Segueixes cantant a l'amor i això vol dir, que dins teu hi ha un brollador meravellós que no deixa de fluir mai.

    Felicitats jaume!

  • ...no m'agrada posar títols!![Ofensiu]
    Chelsea, the classic girls of 60's | 23-03-2006 | Valoració: 10

    M'agrada el poema... pensava que ja no quedaven d'aquestes persones que creuen en l'amor... admirable realment, sobretot tenint en compte les experiències que la vida ens lliura i que tot i així tornem a caure un altre cop a la mateixa roda.

    Et continuaré llegint

  • és clar que...[Ofensiu]
    Capdelin | 23-03-2006 | Valoració: 10

    tot és amor i pau i felicitat quan un estel et guia, i com dos àngels camineu donant-vos les mans... la llum tapa els defectes.
    una abraçada!

  • Quan la millor part[Ofensiu]
    brideshead | 22-03-2006 | Valoració: 10

    de cadascú de nosaltres busca tot el millor dels altres i ho troba... sembla que ens hagim reconciliat amb nosaltres mateixos i que hagim recuperat el nord que, de vegades, sembla perdut...

    M'agrada que l'hagis escrit el dia del meu aniversari!

    Segueix amb aquesta inspiració desbordada!

    Una abraçada.

  • El millor de cadascú...[Ofensiu]
    ROSASP | 22-03-2006

    s'emmiralla en els ulls que estimen...
    Tot allò que sentim i aprenem dia a dia a la vora de l'altre, ens dóna una nova possibilitat d'entendre la vida. Cada gest compartit, el caliu d'un somriure, el consol d'una abraçada; una complicitat que obre els camins del cor i deixa tocar la pell de les ànimes...

    Molts records de ponent!

Valoració mitja: 10