el meu sol d'hivern

Un relat de: jaumesb

A la nit
ets
la meva manta,

De dies
el meu vestit.


Ets
el meu sol
d'hivern,

la meva ombra
d'estiu.


Tot
el que jo
no sóc

ho ets tu,


el que més estim.



t'estim


Comentaris

  • que bonic![Ofensiu]

    quin encant el del sol, suau i tímid de l'hivern que treu el nas i s'apropa a nosaltres com esporuguit per fer-nos un petó delicat i íntim.

    m'ha agradat molt aquesta imatge, et felicito jaume. Gràcies per comentar-me i pels teus poemes d'una edxtraordinària sensibiliotat i dolçor.

    UN PETÓ.

  • perfecte[Ofensiu]
    _ | 19-12-2006 | Valoració: 10

    per mi és immillorable, un poema preciòs, felicitats, i bones festes que ja s'acosten!!

  • quan...[Ofensiu]
    Capdelin | 02-11-2006 | Valoració: 10

    dues persones es complementen, formen un tot perfecte, total, absolut... i l'amor s'hi troba com a casa.
    Una abraçada, amic.

  • Breus versos[Ofensiu]
    brideshead | 02-11-2006 | Valoració: 10

    que aconsegueixen un petit poema finíssim.

    Dius tant amb tan poques paraules! Tot un mèrit, sí senyor.

  • Com sempre[Ofensiu]
    gypsy | 02-11-2006 | Valoració: 10

    un poema delicat i musical.

    "...Tot
    el que jo
    no sóc

    ho ets tu,..."

    aquest paràgraf és magnífic, sobretot quan s'acompleix, quan hi ha veritat és quan surten els versos.

    molts petons.

    PD: no estic en un mal moment, el que passa és que per a mi el tema de la mort és recurrent, és dintre meu com una música de fons, potser per perdre-li la por. I encara que intento quelcom més optimista, se'm torça sempre cap allà.
    Suposo, que amb el temps, canvien les vivències i això és deu reflectir en els poemes.
    A mi em meravella el teu cant al amor, del qual jo no en sóc capaç, per això t'admiro molt sincerament.
    Gràcies per llegir-me. Perdona el rotllo, però volia dir-te que en la meva vida quotidiana sóc riallera i i optimista, els versos deuen reflexar la meva part subconscient o fosca.

    mées petooonss!!

    gypsy

  • m'encanta la complementació...[Ofensiu]
    Noia de vidre | 31-10-2006 | Valoració: 10

    m'encanta l'amor que fas sentir....
    et vigilo..... petonets de vidre!

Valoració mitja: 10