El meu primer relat

Un relat de: marc_garriga

Començo per dir que no sé que escriure,
que potser això no se'm donarà bé,
que només escric per veure com surt.

Dit això, anunciaré que avui és un d'aquells dies en que tot sembla desconegut, fins hi tot allò que conec.
Avui em sento molt petit veient aquest món que m'envolta, em sento com un gra de sorra en un desert, i em sento bé, però sabent que gairebé tot mé's i em serà sempre desconegut sento una ràbia dins meu que encara em fa ser més i més petit...

Així que no faré cas a aquest sentiment que tinc dins, el qual em reté a un únic pensament, i intentaré fer la meva, ser el pitjor dels ignorants, perqué com més coneixes més ignorant et sents i amb més ganes de descobrir, així doncs vull ser un ignorant, que creu sabr-ho tot i no té cap preocupació...

bona nit gent
__________________________________________________


no pretenc que el meu primer relat sigui agradat per a tothom ni molt menys, només volia veure com era això d'escriure, exterioritzar els pensaments...




Comentaris

  • iep... gracies per dir que no escric malament...
    i una cosa... q no has entes bé el poema - per sempre, eternament- jo tinc el cor consumit, no ell... em sembla que no l'has llegit bé...
    i no se que tens en contra de la fotografia...

  • per qui [Ofensiu]
    joker_jeje | 29-12-2006 | Valoració: 1

    escrius tu?

  • per qui [Ofensiu]
    joker_jeje | 29-12-2006

    escrius tu?

  • no et fa vergonya[Ofensiu]
    joker_jeje | 29-12-2006 | Valoració: 1

    la teva mala llet?

  • l'ultim u q et fotu...[Ofensiu]
    victoria galofré fernández | 29-12-2006 | Valoració: 1

    ...aixi estem en paus... no se perque et fots en mi ... si no em coneixes... no em valoris més perque jo se que no em mereixo uns... y tu suposo que tampoc... només ho faig per quedar igual... et demano que no em fotis mes 1 sis plau. i no se perque et comportes aixi amb mi... crec que no es just...

  • si no t'agrada el que escric... no cal que en miris cap més... más tret les ganes de tot (no publicaré res més i aveure si tu tens més sort.... si es això tot el que volies, ja ho tens!

  • victoria galofré fernández | 28-12-2006 | Valoració: 1

    pos ya veurem que escrius tu... i q comentes...
    tu no tens ni puta idea perque vull madurar!
    perque ser petit esta molt bé... q vols que et digui... pallasu!

  • Hola marc![Ofensiu]
    indefinida | 23-09-2006 | Valoració: 10

    M'ha agradat aquest teu primer relat, m'agrada llegir els pensaments i sentiments de la gent.
    Ahh i no tiris els teus escrits a la papelera, que aqui hi ha molta gent que segur que et vol llegir, i com que no sabem quina es casa teva no podem anar a remear-te la papelera...jeje! Per tan que ja saps a publicar! Que aquí tots ens despullem amb paraules!

    Petons

  • BENVINGUT MARC!!![Ofensiu]
    Noia de vidre | 03-09-2006

    no ho fas gens malament!!! molts d'anims i segueix publicant!!!
    una forta abraçada

  • Ei...[Ofensiu]
    ESPIRAL | 01-08-2006

    el primer intent no ha estat gens malament...així, que continua...que tots som petits granets de sorra d'aquest immens desert.
    Benvingut a relats. 1abraçada. ESPIRAL.

  • comprovant...[Ofensiu]
    kispar fidu | 01-08-2006

    provant i comprovant el món d'escriure i expressar allò que sents amb paraules escrites...

    un text de presentació, d'inici de molts d'altres, de planteig de la situació... un entrenament per a un futur pròxim!

    ens veiem en nous relats!
    Gemm@

  • Jo també...[Ofensiu]
    PAULA_93 | 01-08-2006

    ... em sento molt petita al costat de tot el que m'envolta. I m'agradaria viatjar i conèixer món i hi ha moments que sents ràbia perquè no saps res de res. però hi ha moments que en tens prou sabent el que saps... no s´si m'explico... bé et niré llegint. tinc curiositat... jeje

    petons P@UL@

    si vols alguna cosa a la meua biografia hi ha el meu e-mail.

Valoració mitja: 2.8

l´Autor

marc_garriga

1 Relats

13 Comentaris

1358 Lectures

Valoració de l'autor: 2.80

Biografia:


Em dic Marc Garriga sóc d'0lot,
m'agrada expressar els meus sentiments, per això escric, el que passa és que gairebé tot el que escric se'n va a la paperera, no perqué no m'acabi d'agradar, sinó perqué em fa una mica de vergonya que la gent llegeixi el que escric, em sento com despullat i més si ho llegeixen davant meu...

agraïré els comentaris als pocs relats que pugui publicar...

marc

Últims relats de l'autor