El meu millor aniversari

Un relat de: La Banyeta del badiu

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

M'havia trucar a la feina per dir-me que avui tindria una sopresa perquè era el nostre aniversari.

Vaig sortir abans d'hora per poder estar a l'alçada de la circunstancies.
Havia vist en un aparador una mena de "picardies": Era com un devantalet amb forma de cor en setí de color rosa.
No vaig poder resistir, vaig entrar i me'l vaig comprar, era una "cucada".
També vaig comprar un mocador del mateix teixit i color, perquè a ell li agradava que jo em tapés els ulls quan follàvem, deia ... que l'exitava molt !.

Vaig entrar a casa, encara era molt d'hora, vaig pensar :
Millor, així tindré temps de preparar-ho tot.
En un carret vaig posar la glaçonera amb una ampolla de cava brut, també un vol amb maduixes i un altre vol amb nata, i vaig pensar : Perfecta !!!.

Em vaig posar el picardies amb forma de cor , el devantalet de satí rosa. Les dues corbes del cor arribaven just als meus mugrons, que amb l'axitació estaven sortits, a l'igual que els pits que estaven molt durs i tungents. La punxeta del cor anava justet, justet ,sobre la meva vulva (amb ell li agradava dir-li : El meu xuxet ).
Em vaig rasurar, però vaig deixar un petit borrissolet amb forma de cor perquè ell s'exités més.

Les claus de la porta !, vaig pensar per mi, em vaig posar correns el mocador als ulls per tal de no veure rés (tal com a ell li agradava ) i el vaig esperar estirada al sofà.


Les seves passes s'acostaven a mi.
Els pits ja els tenia inflats de passió, el xuxet es començava a lubrificar.
Em va tocar amb la seva ma gran i a la vegada suau i amb va grapejar tot el cos. Jo m'estremia de plaer.
Agafà la nata i la posà sobre el meu pubis, la llepava i la tornava a rellepar.
Jo estava extasiada gemegant de plaer, se'm menjava el clítoris com mai ho havia fet, era molt eròtic!, encara que ja ho havíem fet altres vegades, aquella era diferent, semblava... com si ho fes per primera vegada.
Agafà una copa de cava i la va tirar pels meus pits, llepant-los amb deliri i golafreria.
Amb les seves mans fortes i a la vegada suaus, amb va obrir els llavis inferiors i em va posar una maduixa molt madura. Va començar a rossegar-la poc a poc i la maduixa anava fent suc que baixava per les meves cuixes; Em va llepà les cuixes i el clítoris fins fer-me perdre el sentit.

Al cap d'una estona, em vaig treure el mocador que encara portava als ulls i vaig veure que havia marxat.
Vaig pensar que m'havia anat a buscar un regal, ja que el meu, tan ell com jo, ja l'havíem gaudit.

S'obri la porta i va tornar a aprèixer, però... no portava res!.

-Com és que has marxat i vens amb les mans buides?.-
Li vaig preguntar. Ell va dir : - El regal ja te l'he fet portar, no ha vingut el jardiner ?, si dona el jardiner aquell que tan volies per arreglar-te el jardi. Si avui mateix li he donat la clau de casa perquè ho arregles abans de que tu arribessis a casa i et trobessis el jardí arreglat, tal com tu volies.

Aquest era el meu regal d'aniversari. T'ho ha fet bé ?, t'ha agradat?. felicitats amor !!!.





.





Comentaris

  • Així m'agrada que aquest tipus de relats ho escriguin també dones.[Ofensiu]
    Maki36 | 26-01-2008 | Valoració: 8

    Noia es el primer cop que entro a aquesta pàgina, i m'ha agradat tant que ja m'he enregistrat i tot, així m'agrada a mi la gent sense tabús, per que tindre tabús de cosses que son naturals, com la mateixa vida, al final quant l'home surt a comprà el regal, m'he imaginat que no era el marit, hi ha una comentarista que et pregunta com es sent la dona després de lo que li ha succeït, podries escriure un relat que continués a aquest a veure que li passa a la dona amb el seus sentiments i l'actitud que adopta davant del marit Petonets

  • Jo vaig fent anys, però aquest regal, no me'l han fet mai , llàstima ! jejejejej :-)

  • Picaruela...[Ofensiu]
    escordi | 20-10-2005 | Valoració: 9

    Si, si "picaruela" ja l'havia llegit. No sé si creure que tens tanta imaginació. O és que...? . Molt bo realment.

  • Gracies.[Ofensiu]
    Manuel de Lino | 24-05-2005 | Valoració: 10

    Estimada companya, no acostumo a fer molts de comentaris, perque no tinc gaire temps, i en sap mal no haver-los de fer ben fets.
    pero crec que en tu tinc que fer una accepcio, deixam dir-te enhorabona per aquest relat, es realment diver-erotic-pasional-humoristic.
    com es diu ara una pasada.
    M'agradat molt les frases que utilitzes i que les fas servir sense cap pudor, com si fos la cosa mes normal del mont, com te que ser, pero sense caure amb la groseria i la chabacaneria que a vegades ens amollen alguns.
    Per cert a veure si em pots traduir que son badius i micacos, .
    gracies, ah i . . . jo tambe estic fregant els cinquanta. i ets del mateix dia que el meu fill encara que ell es del vuitanta.
    PD. crec que es el millor en tema erotic.

  • Quin bon regal[Ofensiu]
    lanenadelcyber | 24-05-2005 | Valoració: 10

    Hola guapísima!!!

    Ja tens una "fan" absoluta.

    Mònica (la teva veïna) i amiga

Valoració mitja: 9.43

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

180217 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -