el meu cor

Un relat de: ANEROL

Un clam d'amor és el meu cor.
De passió exultant és el meu ser.
La meva força trenca les pors.
El meu poder omple el desert.

Una mirada al mirall,
res no veig.
Un sentiment íntim,
tota sóc.

Estimo,
estimo perquè sí.

Inflamat el meu cor,
estimo amb delit
Anhelo abraçar,
aixopluc d'amor

Estimo
Solament estimo

Comentaris

  • Quan arribarà[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 31-12-2009

    el teu proper relat?
    No volia deixar passar el dia d'avui sense desitjar-te FELIÇ ANY NOU!
    Una abraçada!

  • Si L'Amor...[Ofensiu]
    joanalvol | 09-11-2009

    ... és la única realitat que ho transcendeix tot, val la pena viure per estimar "perquè si". Però si l'amor és un impuls, és dóna perquè ens ve, i no "perquè sí".

    M'agrada
    Joanalvol

  • Gràcies...[Ofensiu]
    marta_gut | 03-09-2009 | Valoració: 10

    ...per les teves paraules. L'opinió dels altres és sempre ben rebuda i una empenta per millorar. I també gràcies per escriure poemes tan preciosos com aquest.
    Perquè has sabut descriure el fet d'estimar sense demanar res a canvi, "perquè sí", com tu dius, sense buscar-hi raons ni excuses :)
    Continuaré llegint-te!

    Una abraçada,
    Marta.

  • estimes de veritat[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 31-08-2009

    perquè estimes perque sí, això m'ha agradat, m'agrada com sona, i si més gent ho fesim, més fàcil seria viure aquí.
    He llegit els teus dos últims poemes, i aquest el trobo el més reixit, bona reentre anerol, segueix fent-nos veure aquestes teves paraules.

    Una abraçada

    Ferran

  • estimes[Ofensiu]
    Endevina'm | 30-08-2009

    i en sentir-te estimada, plores, i ho fas sense llàgrimes, perquè l'amor és així, un plor sec, eixut i ple, molt ple, que omple, tots els recons, totes les fondaries.

  • estimar tot l'estimable[Ofensiu]
    Francesc Piñol | 30-08-2009

    ens porta a dir coses tan precises con les teves a utilitzar les paraules com portes que s'obren a l'instant de l'encìs i a deixar.se anar a un viatge .. diria l'ùnic que val la pena.. el de sentir i ser sentit de donar i donar.se....
    m'agradat molt
    Una abraçada
    Francesc

  • Naiade | 25-08-2009 | Valoració: 10


    Aquestes quatre lletres, són la base de tot. M'agrada la descripció que en fas en aquest poema, on amb poques paraules resumeixes el més important. Felicitats per aquest poema, i que duri.

    Una forta abraçada

  • Estimes...[Ofensiu]
    brins | 16-08-2009 | Valoració: 10

    Et sembla poc? Ho tens tot.

    Pilar

  • Un cor que enamora[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 15-08-2009 | Valoració: 10

    Molt i Molt de tot. Gràcies, Anerol.

  • Meravellós[Ofensiu]
    surina | 15-08-2009 | Valoració: 10

    Aquest poema te l'encant de les coses simples i que al mateix temps són tan grans. L'amor. Una paraula tan curta i amb tan llarg significat.

    Simplement meravellós.

    Una forta abraçada, anerol.

    Irene Tironi

  • Els teus números parlen per sí sols....[Ofensiu]
    llamp! | 14-08-2009


    25 relats a 457 comentaris que dónen una puntuació de.... (redoblet de tambors) rrrmmmrrrmmm... 9,74 punts.

    Et felicito pel teu èxit gairebé inigualable. Deu ser que tens poemes o relats molt bons, m'hauré de llegir més coses teves. No et tinc estudiada, encara.

    Els teus comentaris són d'allò més simpàtics, curtets, però amb suc.

    El meu poema "Codi de barres" no és altra cosa que una mena de recepta culinaria.

    Ingredients:

    Metàfores,
    Personificacions,
    Comapracions,
    Enumeracions,
    Rimes fàcils,
    Un polsim de musicalitat,
    Un ramet d'imaginació (com tu dius),
    Quatre frases mal posades,
    I
    Molta barra.

    Preparació:

    Es fica tot en un Word, que pot ser la versió del 97, del 2000, del 2003 o del 2007 i s'escriu. Es deixa coure, a foc lent, una estona perquè agafi consistència i forma. Un cop cuit es deixa refredar, si pot ser en el Disc Dur o en la carpeta "els Meus Documents".

    Acabat:

    Llavors es fa una foto a unes barres de pa que he fet jo mateix (la foto). Es manipula amb el Paint, qualsevol versió és bona (o amb el programa d'edició de fotografia que vulguis). S'hi afegeixen les lletres del "Codi de barres", s'hi fan uns retocs de llum i color i llestos.

    Es presenta:

    Amb el gràfic al capdemunt de l'escrit, el text, ja fred, a continuació. S'hi afegeix un comentari senzillet i breu a la presentació, com per exemple: "Quina barra que té aquest llamp!", tot en format digital i a la web de relatsencatalà.

    I apa! a gaudir!

    llamp!

  • Estimo ![Ofensiu]
    Núria Niubó | 08-08-2009 | Valoració: 10

    Parles de l'estimació amb tot el teu ser, ens dius d'una manera senzilla que el teu ser està exultant, amb força , amb desig.
    No fan falta més paraules , cada estrofa té poder per dir-nos que és estimar i en acabar-ne la lectura ens despertes el desig d'estimar, senzillament, simplement , perquè si , perquè ESTIMAR és el millor sentiment que poden tenir.
    Un poema que neix del teu cor i desperta sentiments a qui el llegim.
    Gràcies, llegir-lo ha estat una bonica manera de començar el dia.
    Una càlida abraçada,
    Núria

  • El teu cor...[Ofensiu]
    onatge | 07-08-2009 | Valoració: 10

    Inflamat el meu cor,
    estimo amb delit
    Anhelo abraçar,
    aixopluc d'amor

    Aquests versos teus són tot un clam de vida i amor. Estimar sempre és una paraula o molt curta o massa llarga, i de vegades encara costa saber-la accentuar. Però malgrat tot, no hi ha res com estimar.

    Salut.
    onatge

  • Amor, es que hi ha rés millor?[Ofensiu]
    J.Lluís Cusidó i Ciuraneta | 22-07-2009 | Valoració: 10

    Poesia que traspua uns sentiments fortíssims, sentiments que t'han omplert el cor a vessar, i que aquesta força inexplicable i interna ha esdevingut en un poema encisador.

    J. Lluís Cusidó i Ciuraneta

  • El cor que vessa[Ofensiu]
    Unaquimera | 22-07-2009

    Aquest fragment de cor, aquest batec intern que vessa enfora, aquesta veu de dins que clama, crida i gemega, aquest poema brevíssim parla de passió i de força, de sentiments, delits, anhels, ... i d'amor.
    Es pot parlar de tant amb tants pocs mots?

    Encantada de tornar-te a llegir noves publicacions, em reservo l'altra, el Perdó, per retrobar-me amb tu en un altre moment, de nou: la lectura d'avui ha estat sorprenent!

    T'envio una abraçada tan llarga com tu la desitgis,
    Unaquimera

  • envejable[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 15-07-2009

    la sensació de plenitud que vesa el teu poema.

    a rellegir.

    jeje 444 comentaris amb aquest!

    Bon estiu ANEROL!!


    Ferran

  • Vessa el teu cor,[Ofensiu]
    RATUIX | 15-07-2009

    que sent la vida en cada batec, de plenitud i estimació. Potser ara et manca aquella font d'on re-nodrir-te... Vindrà el millor, no ho dubtis.

  • Una porta...[Ofensiu]
    AVERROIS | 14-07-2009 | Valoració: 10

    ...oberta als sentiments. L'amor és la punta de llança per arribar al Nirvana...o això diuen.
    Algú hauria de treure una epidémia d'amor en lloc de fer guerres, inventar armes químiques, drogues i formes de matar perquè sí. Algú hauria de plantar cara i demostrar que l'amor en totes les seves formes de esser ha de acabar guanyant.
    Gràcies per els teus comentaris i una forta abraçada.

  • Unilateral declaració[Ofensiu]
    T. Cargol | 13-07-2009

    que és una tarjeta de visita afectuosa i una invitació a seguir l'exemple.
    Salutacions cordials,
    T. Cargol

  • Un bocí d'un instant[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 11-07-2009

    que pot omplir tota una vida. Primer mentre existeix (tant de bo sigui etern), però si,per desgràcia s'acaba, sempre queda el record.
    Un poema que vessa amor, Anerol. M'encanta.
    Nonna_Carme

  • Un cant...[Ofensiu]
    rnbonet | 07-07-2009

    ...de joia magnífic!
    Uns instant que pot ser durader -i durador- en el temps.
    Hi ha instants que duren eternitats.

    Salut i rebolica!

  • Benvinguda![Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 03-07-2009 | Valoració: 10

    Em fa moltíssima il·lusió ser la primera companya que et fa el primer comentari. Tenia ganes de llegir-te i veig que, com sempre, segueixes escrivint amb el cor. Estimar és la base de tot i tu ho has reflectit a bastament.
    M'ha agradat molt "El teu cor" L'enhorabona, Anerol.
    Una abraçada ben forta de benvinguda.

    Mercè

Valoració mitja: 10