El meu amic fantasma

Un relat de: Eva Fabrés

Quan hem sortit del colegi anava amb les meves amiges a casa meva , per deixar la motxilla , després hem anat a la tenda gominoles màgiques i m'he comprat un ou ,dues mores, gelatina, una maduixa, tres dentadures i una bossa de patates chetos "fantasmikos". He hagut de tornar a casa meva sola perquè les meves amiques han marxat corrents; així que he tornat a casa meva. Pel camí m'he cruspit les gominoles i la bossa de patates.
Quan vaig obrir la bossa de patates, va fer paff!
i de sobte es van obrir els fanals de rubí, i es van tancar. Així molta estona, i vaig cridar:
-Prou!
De sobte va tornar tot a la normalitat. Jo amb cara d'haver guanyat una batalla, vaig tornar a casa meva. En el meu jardí tinc un estany molt molt petit! Una mica més gran que una peixera. Em veia reflectida a l'aigua, pensant el que m'havia passat. Es va fer de nit i encara pensava.
-Què podia fer?, menjar-me una patata; o llençar la bossa amb totes les patates i acabar la història?
Naturalment en vaig provar una. De cop i volta es va apagar la part de la meva casa, no veiem res, una boira sortia de no sé on. Estava sola a casa i se'm va aparèixer una ombra. Es va esfumar la boira i em vaig topar amb algú.
-Qui ets? Què vols de mi?
Ja podia veure millor i... era un fantasma que plorava; quin horror!
Vaig tornar a preguntar.
-Qui ets? Què vols de mi?
I ell em va respondre:
-Sóc el fantasma de les ombres, i sense voler he creuat el món dels terrestres! Ah! i no vull res de tu! Estic sol i no tinc amics!
jo vaig dir-li:
-Pots ser el meu amic!
I ell va dir:
-Sí!
Des de llavors som amics inseparables.
Fi.



Comentaris

  • Compartir[Ofensiu]
    maitona | 23-04-2010 | Valoració: 9

    Em sembla interessant la facilitat per fer amistat que crees amb el fantasma. Una cosa que penso, és que podria ser un fantasma tan llaminer com tu, i , la propera vegada que compris gominoles, ja saps, a donar-n'hi!!!

    petonets de la Maite

  • Hola Eva,[Ofensiu]
    nuriagau | 07-01-2009 | Valoració: 10

    Estic molt contenta d'haver llegir dos comentari que has fet a dos relats que jo també he comentat. He anat a la teva pàgina i... m'he trobat la sorpresa que ets una nena! Em sembla fantàstic que t'hagis decidit a escriure contes i penjar-los a RC.

    Has escrit un relat simpàtic i fantasmagòric molt divertit. I dius que estàs escrivint-ne un altre? Espero que el pengis a RC ben aviat.

    Aprofito aquest comentari per informar-te que conec tres nens, més petits que tu, que també pengen els seus relats a RC. Què et sembla si et passes per les seves pàgines? Et passo els enllaços:
    ·Ari Dekort
    ·REGOR
    ·uanra

    Estaria molt bé que, entre vosaltres, anéssiu comentant-vos els vostres contes.

    Estic molt contenta d'haver-te conegut

  • Del Toni[Ofensiu]
    umpah | 12-05-2008 | Valoració: 9

    De part del toni un altre petonet i et posa un 9 xq li ha agradat força.

  • Un petonet per l'Eva més dolça del papa.[Ofensiu]
    umpah | 12-05-2008 | Valoració: 9

    Un primer relat ple d'imaginació i de tocs divertits.
    M'ha agradat molt perquè és divertit i si a sobre el fantasme és un bon fantasme, encara millor. Molt bé !!!!

    Cal però no oblidar de corregir les faltes d'ortografia i de mica en mica aniràs millorant.

    Tot i ser el primer relat que escrius aquí, jo sé que n'has fet molt d'altres. Estic segur que els propers encara seràn millors.

    Un petonàs carinyooooooooooooooo !!!!

    Ets l'escriptora més maca de totes les escriptores que es fan i es desfàn.

    MMMUUUUAAAAAAAAAAAACCCC !!!

  • EN EL RELAT[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 12-05-2008 | Valoració: 8

    Es pot entendre que les llaminadures i les patates poden crear una indigestió que fins hi tot fan veure fantasmes a la protagonista, o bé que la protagonista te molta fantasia i que en un moment de son ha somiat amb les formes que fan les patates fantasmikos. Tot el que surt del caparró es prou bó per explicar-lo. Benvinguda a relats en Català. si vas escribint ja et seguiré. Un petó. Eulàlia

Valoració mitja: 9.17