EL "MERCATS".

Un relat de: onatge
Els “mercats” (...?).

Per una banda esmolen totes les destrals, i per l’altra preparen totes les cures intensives. Assassinen i maten, però ja tenen tots els taüts a punt. Tot està previst.

Gana i més gana. Però de la jerarquia de la creu no n’hi ha cap de prim. Deuen menjar bisbe amb pa i tomàquet...

Els “mercats” són com OVNIS, ningú no els veu però els patim tothom. No sé si són fills de mare i pare. Abans al mercat s’hi venien fruites, verdures, peix, carn, roba, queviures. Però ara aquests “mercats” hi ha una dalla ben esmolada que et talla el cap i no la veus. També hi ha la soga que t’ofega i mata, abans però diu: signi aquí...

La vida d’un ésser humà no té cap valor pels “mercats”. Tenen noms i cognoms, però
no els diuen mai. Són els “mercats”, deuen ser una família molt unida... (?). I s’ha d’obeir a tot el que diuen i que representa que no diuen. Si jo prenc diners, sóc un lladre, però Ells els “mercats” fan desaparèixer milers de milions d’euros i no passa res, no és ni robar, ni màgia, ni hipnosi... Oh! i de vegades quan se’n veuen alguns en públic, se somriuen es donen cops a l’espatlla. Quan veig això he d’anar a l’òptica a veure què passa amb els meus vidres... Em fan fàstic. No es mereixen ni l’aire que respiren. És més neta i pura una tifa de gos que no el seu cor. Que sóc exagerat; no! Mireu-ho vosaltres. Quan es mor un familiar dels “mercats, l’haurien d’incinerar amb diners, no se’ls estimava tant, doncs té, a la foguera amb tu.

Ningú no els veu però tothom els tem. I s’ha de fer tot el que exigeixen que representa que no exigeixen...
onatge

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de onatge

onatge

462 Relats

846 Comentaris

394316 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc nascut mortal amb data de caducitat, però mentre tant navego a rem per la vida i estimo i sóc feliç, no ho digueu a ningú em prendrien per boig...
Escriure és com respirar, aigua per la set, és el far que sempre em duu a la meva platja...
Abans el meu cos no sigui un eco de foc i cendra... VISC.


No ajornis el viure. Viu i estima en grandesa i en profunditat. Estimar no té sinònim.


(la data de publicació dels poemes no es correspont amb la que foren escrits)

GRÀCIES PELS VOSTRES COMENTARIS. EL GUST ÉS MEU I LA PACIÈNCIA ÉS VOSTRA.

Per al que convingui, no mossego.

onatge@gmail.com

onatges.blogspot.com