El futur és incert...

Un relat de: llacuna

Em costa separar-me de tu, de la teva veu sobretot… Aquella veu greu, lenta, bondadosa, i també reivindicativa que tant m'ha confós. Aquella veu que alhora fuig de mi, que és utilitzada per a fer preguntes i frases cruels. Saps! No te la mereixes. I potser et canviarà, no ara, potser amb el temps. Espero que algun dia tinguis la veu que et mereixes!: fosca, cruel, gris, monòtona, masclista. Quan això passi, si ens retrobem, segur que la identificaré dins de l'arxiu de veus del món, ben ràpid i la descartaré. I continuant amb la llista d'atributs que encara tens. Tampoc et mereixes el teu somriure. És just per tant que el puguis mostrar, ja ara, de forma puntual, i qui ho sap! Potser amb el temps, cada vegada serà menys freqüent. I què serà de tu, sense la teva veu i el teu somriure? Esdevindràs un personatge de còmic fosc i odiós, de qui no voldré conèixer les aventures ni vivències. I saps! Cada dia una mica més quan obro el llibre de la vida, van apareixent els primers esbossos d'aquesta silueta esborronadora.

Comentaris

  • silvia_peratallada | 26-06-2008

    ni veu ni somriure...
    fi de l'essència
    un relat dur, però molt ben escrit, i amb molt rerefons.
    fantàstic, tot i el missatge,
    una abraçada
    i encantada

  • El futur...[Ofensiu]
    Naiade | 23-06-2008 | Valoració: 10

    Que ens depara el futur? Qui ho sap.
    Un relat carregat de sentiment on descrius sensacions dures i profundes. Si es real algú t'ha fet molt mal, sort n'hi ha que el temps tot ho dilueix i encara que no oblidis, el dolor minva. El llibre de la vida segur que et depara moltes sorpreses agradables.
    Et vaig conèixer a traves dels teus comentaris que t'agraeixo molt i he fet un bon descobriment. T'aniré llegint.
    Una abraçada


  • Veu, somriure i la mirada[Ofensiu]
    Avet_blau | 21-06-2008 | Valoració: 10

    Els trets que identifiquen a la persona :
    la veu , el somriure, i la mirada.
    aquesta no envelleig,
    marca la vida i sempre,
    sempre es manté viva i jove,
    malgrat els anys.

    La veu es canvia,
    el somriure s' afluixa,
    però la mirada...es eterna,
    i quedarà en el record.

    Avet

  • La veu[Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 21-06-2008 | Valoració: 9


    El de veritat a tu t'agradaria que et diguessin amb aquella veu, es que t'estima. I amb un gran somriure a més a més. Et segueixo llegint, espero que tu també. Gràcies.

    Un salud d'ullsblaus1

  • La veu i el somriure[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 21-06-2008 | Valoració: 10

    són per a mi dos dels aspectes més expressius d´una persona. En el teu relat en parles i ho fas de forma colpidora adreçant-te a una persona que està perdent aquests encants tan encisadors.
    Llacuna, penso que has escrit amb molt de sentiment i profunditat un relat que m´ha agradat.
    El toc intimista i dur que li has sabut donar es mereix un 10!
    Gràcies per comentar-me i fins la propera.
    Una abraçada.
    Mercè

Valoració mitja: 9.75