El dia que vaig deixar de ser

Un relat de: sants78
No sé en quin moment es va produir, si va ser una desaparició sobtada o pel contrari va ser un degoteig lent però constant del meu ego per un desguàs. Ni tan sols sé si mai he arribat a ser gaire, o si és que el jo se’m va trencar, una nit a tocar d’un mar sense blau. Però un dia vaig deixar de ser.

No, no vaig morir, al contrari, les meves forces es van multiplicar, així com les ganes de viure, de riure, de lluitar...

Tant me fa si va ser una revolució química encapçalada per una avantguarda d’oxitocines o l’eufòria d’una nit de taverna, fent interminables brindis.

Em vaig desfer en les lluites pel barri del meu pare i la força per tirar endavant la família de la meva mare, en el suport dels meus germans i els somriures dels meus nebots.

Em vaig desfer en el meu esplai, lligant la meva vida amb la dels meus companys per educar, per imaginar, per plantar-nos, per omplir els grisos de confetis.

Em vaig desfer en els meus amics, omplint la realitat de follets, de música, de rauxa i de bogeria.

Em vaig desfer fins i tot en les veus del passat per escoltar a tots aquells que el poder va callar.

I em desfaig a unes mans que dibuixen plànols al carrer per tornar les places a tothom.

El dia que vaig deixar de ser el meu jo es va fondre en un nosaltres molt gran, en una veu feta de mil veus, en un puny fet de mil punys i en una ment feta de mil ments capaces de canviar la realitat quotidiana.

Comentaris

  • Moltes gràcies a tots[Ofensiu]
    sants78 | 09-01-2014

    I una abraçada molt forta ;)

  • Que bé deixar de ser...[Ofensiu]
    Pispireta | 22-12-2013 | Valoració: 10

    Per casualitat, o per química, o pel nom que li volguem posar, he llegit el teu relat i he sentit aquest deixar de ser... Moltes gràcies!

  • Moltes gràcies[Ofensiu]
    sants78 | 20-12-2013

    Un abraçada a tothom!

  • M’agrada i molt[Ofensiu]
    Jon | 17-12-2013 | Valoració: 10

    Felicitats... realment un escrit molt bonic en el que coincideixo amb moltes coses i a més m’hi sento reflectit. Ben bé que quan descobreixes la relació amb els altres i ets capaç de sortir de tu mateix aconsegueixes el més semblant a la felicitat.

    Continua així... que val la pena.

    Una abraçada

    Cesc

  • Molt bona idea[Ofensiu]
    Encarna Romero | 17-12-2013 | Valoració: 9

    Molt bona idea la de "fondre en un nosaltres molt gran". Una abraçada...

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de sants78

sants78

704 Relats

508 Comentaris

487928 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Colpejar un cop i un altre
fins trencar els vidres de la REALITAT.


agusgiralt@yahoo.es

[http://www.alliberantpoemes.blogspot.com]
[http://www.memoriadesants.blogspot.com]
[http://www.memoriadelpoblenou.blogspot.com]
[http://www.diesderauxa.blogspot.com]
[http://www.fotolog.com/psico2012]