EL CUC LLUC

Un relat de: HORTÈNSIA GOTARRA i ALBERTÍ
Hi havia una vegada un cuquet petitet que es deia Lluc.
Ell sempre havia volgut tenir ales molt boniques que el portessin a tots llocs.
Un dia abans d’anar a sopar el Lluc estava jugant al carrer ,quan ,una papallona va venir volant fins a ell, i el Lluc li va dir:
-Hola, tens unes ales molt boniques. Com et dius?- va preguntar el Lluc entusiasmat.
-Moltes gràcies - va dir la papallona molt agraïda - Em dic Paula, t'agradaria pujar a les meves ales i anar al bosc encantat?
-El bosc encantat.....? - va dir en Lluc tot pensatiu - Què és el bosc encantat?
-Ja veuràs...- va dir la Paula tota misteriosa.
En Lluc va pujar a les ales de la Paula i va començar el viatge d'en Lluc.. Varen passar per molts llocs i en Lluc cada vegada estava més al.lucinat. Quan varen arribar, en Lluc es va quedar meravellat. Hi havia follets vestits de coloraines, fades cadascuna d’un color, abelles que ballaven... Era magnífic!!!!
Però de sobte ,la Paula i en Lluc van sentir els plors d’una fada, i en Lluc li va preguntar:
-Què et passa, perquè plores?
-Ploro perquè he perdut la meva coroneta de flors i ara sóc la única fada sense coroneta - va dir la fada amb uns plorosos.
-No passa res la meva amiga Paula i jo te’n farem una de nova.
-Moltes gràcies! - va dir la fada.
Li varen demanar a l’abella que barregés colors de flors i en cinc segons ja estava feta. Quan li van donar a la fada, en Lluc li va dir:
-Ostres, ja és tard i segur que la mare m’estarà buscant!
Van tornar volant i en arribar en Lluc va dir:
-Ho sento mare, però és que he conegut una papallona i.......
-No passa res Lluc- va dir la mare - però el pròxim cop m'avises.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

HORTÈNSIA GOTARRA i ALBERTÍ

3 Relats

1 Comentaris

839 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00