el circ ve a Olot (2 part)

Un relat de: 4punts

ALS DEL CIRC

D'acord, d'acord, heu guanyat. Si més no, heu penjat més cartells que ningú, i heu empastifat mitja comarca.
Definitivament, als vostres actes hi ha anat més gent que a tots els altres.Però el que ningú sap, és que vaig penjar uns cartells al lateral dels vostres
(sense tapar-los excessivament) on convocava a una presentació que es va fer al Dòria llibres el dissabte passat.
Els cartells deien: "L' autèntic, l'inigualable; circ d'animalades. Quiròfan(1) per a daltònics. Entrada lliure. El poeta més dolç del món"
Com veieu els lemes eren cíniques crítiques del vostre tarannà de circ, tot mesclat amb un to de sàtira. Els cartells en questió( 150 unitats) varen ser encartellats en una nit i havien de servir per a publicitar l'acte i per a seguir fent somriure a la gent amb el tema.Però, al migdia següent havien sigut reemplaçats per "cartells -llençols" d'aquests vostres per tal de tapar la broma-despropòsit, per tal que tothom que sabia que a Olot venia un circ, poguéssin seguir sabent que venieu, independentment que volguéssim venir o no.
Molt astut per part vostra, i molt trist i depriment. Sabia que el món del circ estava en crisi, però el que no em pensava era que en el vostre circ ja no quedava humor. Trist resulta ser un circ sense alegria, humor i somriures.
Jo si que m'ho vaig passar bé en la presentació al Dòria llibres. Estic molt satisfet de la trentena de persones que varen venir a passar-s'ho bé, sense que fós necessari arrencar i tapar els cartells de tots els altres.
Gràcies a tothom per tot.
P.D:Visca en Tortell Poltrona i els pallasos de debó!Torneu a Venezia!

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de 4punts

4punts

31 Relats

86 Comentaris

29952 Lectures

Valoració de l'autor: 9.39

Biografia:
costa brava
costa d'azahar
costa blanca
....
costa molt tenir una biografia al dia.
Feia temps prou de temps que no passejava per ací.....
fins aquest bon dia....
em diuen lluís, 4punts, cacau o el pastisser indomable.

sóc habitant d'unes terres oprimides (com totes)
de parla catalana ( com cap altre)

sóc pastisser i recol.lector de mots entrelligats sovint irònics i sempre entremeliats

una forta aferrada per a tots i totes
nins i nines
nanos i nanes
alots i alotes
xiquets i xiquetes
nens i nenes
menuts i grans
grans( grans persones)