EL CIRC ITALIANO

Un relat de: tocdenit
Avui al matí he sorit de casa i he vist que EL Circo Italiano ha arribat al meu poble(de residència) i m’he dit: “ostres tu, que ve Berlusconi a L’alt Empordà?” però si els estudis de telecinco no són a l’alt Empordà! només faltaria. Aquest home s’ha confós. L’han informat malament ( segur que ha estat una de les seves feres que molt probablement no ha acabat els estudis de geografia no per res, sinó per l’edat). Immediatament després m’han vingut un seguit de pensaments flaix “ per cert essent un Circ, vindran les seves feres?” “ portarà domadors? Si més no els “làtigos” no faltaran. Que l’espectacle continuï. Amb tots el respectes per el Circ (tradicional que a mi m’encanta) però com que es parla tant de el Circ de la tele, el circ de tal… m’ha vingut aquest pensament. També m’ha passat pel cap que podria ser que ell i les seves feres assedegades de fama no vinguessin a veure l’estat de les fonts públiques ja que si a Itàlia aviat s’haurà de pagar per beure… aigua...al carrer. Amb tota la gent que envolta El Circo Italiano ( en aquest cas de Berlusconi ). Això són molts litres d’aigua. El que no li deuen haver dit és que aquí a prop té el pantà de Boadella. Sort!




Comentaris

  • Que no ens falti...[Ofensiu]
    free sound | 21-04-2011 | Valoració: 10

    ...l'humor. De nit i de dia, bona picardia.
    El circ ha arribat, i riure'ns de tot, ben enfocat...
    Molt bona astúcia, i imaginació,
    criticant les coses que ja fan "pudor".
    Bon relat!!!!!
    Una abraçada, molt bona encertada!!!

l´Autor

Foto de perfil de tocdenit

tocdenit

12 Relats

37 Comentaris

12634 Lectures

Valoració de l'autor: 9.44

Biografia:
Gairebé no tinc biografia però puc dir que sóc nascuda sota una col i que estic mirant de construir-me mica en mica dia a dia, i potser d'aquí uns anys en puc escriure una amb cara i ulls però encara no m'en considero digne.


us deixo aquí un enllaç al meu blog

http://www.tocdenit.blogspot.com