El cel estrellat d'ilusions

Un relat de: Marteta
La superfície del món era llisa i blanca. Va ser un llarg dia per a mi, però s'hi veveia un gran final. Eren les dues del migdia quan vaig embarcar i em vaig despedir de la meva familia amb un parell de sinceres abraçades, i un parell de llàgrimes inevitables. A les quatre vaig entrar al gran avió, en busca del meu asseient, fila 8 senient 3, devora de la finestra de l'avió. En aquells moments els meus peus ja estaven cansats de estar asseguts, i els meus musles ja s'avien mig adormits a l'assaient, però la meva conciència volava per tot arreu de l'avió . Ho analitzava tot, cada persona que s'emtrobava a la vista, i sobre tot a la que tenia al devora meu.
Semblava que anava sol, era un al.lot alt i guapo, i el que es seia al davora d'aquest pareixia un guiri, cosa que descartava que fos qualsevol familiar seu o amic, adamés, no el via sentit parlar amb ell.
Els ulls del xicot s'anaven tancant, i al ritme de les seves pipelles, vaig decidir relaxarme un poc i tancar els ulls una estoneta. Inconscientment em vaig adormir. Vaig senitr que algú el tocava el braç, algçu volia que em despertés, vaig obrir els ulls, i vaig veure que el xicot del costat em cridava.
-Perdona, però estan demanant de que volem el sopar, i aviat ens tocarà, em sap greu, però suposo que vols sopar.
Els meus ulls s'acostumaren a la llun amb facilitat, i la meva mirada es va fixar en ell.
-Ah, eh.. no passa res. Gràcies per despertarme, la veritat és que tinc un poc de gana.
-M'ho suposava, duus hores dormint.
-Si? Quina hora és?
-Les deu de la nit en horari Espanyol, però pareix que aquí també és de vespre.
-Ostres és veritat, ai mira quantes estrelles. Que bonic!
-Que vas a fer a estats units? Vas amb la familia?
-No, no, m'han donat una bèca a una universitat. Tu?
-Jo ja m'he graduat, en hosteleria, i m'ha donat un treball, com aadminstrador d'hotel.
-Mira, idò ja conec algú amb qui quedar per allà.
-És clar que sí. Sempre és millor tenir algú.
-Sí, per jo ara mateix crec que comença el millor viatge de la meva vida.

Comentaris

  • Canvi[Ofensiu]
    Byrf | 18-02-2011

    Ara sóc Sergi Elias Bandres.

  • La sinceritat i l'amabilitat[Ofensiu]
    Byrf | 18-02-2011

    Sempre és millor tenir algú al costat. Sempre som éssers que intercanviem.

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

165963 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.