El cap del meu cap no cap en cap lloc. (Exercicis d'Estil)

Un relat de: Joanjo Aguar Matoses

EXERCICIS D'ESTIL

'CAP' (HUIT+1 USOS DIFERENTS). 'MA AMANT' (AUTOSATISFACCIÓ ANCESTRAL). MALEÏDA FAM.

(Sueca, 11 i 13 de març del 2007. Joanjo Aguar Matoses)
________________________________________________


'CAP' (HUIT USOS DIFERENTS)


CRÒNICA NEGRA. ESQUARTERAMENT D'UN SUPERIOR. SENSE AMAGATALL.

Assassí: He regirat el vaixell de cap a cap, d'ací cap allà, de proa a popa, i no hi ha manera. El cap del meu cap no cap en cap lloc. Llença'm un cap, 'mariner d'aigua dolça'.

Còmplice: Xè, collons, enterrem-lo vora Xàbia. Posa rumb al Cap... de la Nau.

___________________________________


AL LÍMIT
MÉS CURT ENCARA: 'CAP', TAMBÉ AMB HUIT USOS


De cap a cap, cap cap no cap al Cap de Creus. Lliga un cap cap ací, i faran 'sí' amb el cap.

[D'un extrem a l'altre, ningun superior no podem introduir al Cap de Creus. Lliga una corda en esta direcció, i accediran a la petició].

___________________________________


ARA SÍ. A LA VORA DE L'ABISME.
'CAP', AMB HUIT USOS NORMALS I UNES SIGLES UNIVERSITÀRIES.


"De cap a cap, cap cap no cap al Cap de Creus. Lliga un cap cap ací, i faran 'sí' amb el cap", escrivia avorrit, a Gandia, un estudiant del C.A.P. [Curs d'Aptitud Pedagògica].

____________________________________________

AUTOSATISFACCIÓ ANCESTRAL
(o "El plaer dels solters, que no volem pagar...")



La meua mà, la meua amant.



___________________________________________


MALEÏDA FAM.
(Del casat, en esta ocasió. El solters ja ens apanyem sols, com he dit, paguem o no paguem).


Més d'un per mes no està permès, per més que em llences espermes, so tio porc. Apaga l'espelma, i deixa ja d'empalmar.

_________________________________________

Amb permís de Cesca. Un afegitó (una miqueta repugnant, això sí. Només una miqueta).
Origen: http://www.vilaweb.cat/www/capde7mana/forum?id=2305409&pagina=6
# Amb permís: Un per mes no està permès per més que ho diguis.
Cesca. 10/03/2007 10:01
___________________________________________


Sueca, 11 i 13 de març del 2007. (País Valencià. Marènia (o Països Catalans)).
Joanjo Aguar Matoses.
_________________________________________

ENVIATS AL CONCURS DE 'VILAWEB CAPDE7MANA' EL DIUMENGE 11-3-2007 I EL DIMARTS 13-3-2007.

http://www.vilaweb.cat/www/capde7mana/forum?id=2305409


Comentaris

  • EULALIA MOLINS ARAGALL | 18-03-2007 | Valoració: 8

    BATIBULL DE PARAULE REPETIDES I TOTES AMB EL SEU SIGNIFICAT, MOLT BEN TROBAT EL TEXT, MOLT DE GUST DE LLEGIR-TE.

l´Autor

Foto de perfil de Joanjo Aguar Matoses

Joanjo Aguar Matoses

204 Relats

246 Comentaris

250050 Lectures

Valoració de l'autor: 9.30

Biografia:
Sóc de Sueca, poble situat a la Ribera del Xúquer, al País Valencià i, per tant, a Marènia (com li dic jo) o Països Catalans (com li diu la resta del món).