El camí del cor

Un relat de: micanmica

La vida m'ha ensenyat
que les coses passen
quan menys les esperes;
és la llei de Murphy.
És per això que crec que,
si ens deixessim portar,
tot seria més clar,
com un llum a estrenar.
El que sentim a dins
ens hauria de dur
per aquests camins que
sempre ignorem on van.

Comentaris

  • Precios[Ofensiu]
    pitusa63_61 | 07-02-2009 | Valoració: 10

    Tot i que de vegades ens costa una mica, seguir les indicacions que el cor ens marca. Un petó

  • 5è aniversari[Ofensiu]
    Jere Soler G | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Perdó[Ofensiu]
    hipocrates | 13-09-2008 | Valoració: 10

    m'havia descuidat la puntuació!!!!

  • Consells sense mala intenció[Ofensiu]
    hipocrates | 13-09-2008

    Benvolguda i guapíssima micanmica: permet-me, des de la poca saviesa que la vellesa (així amb v) ens dóna, un parell o tres de consells. I disculpa'm si no l'endevino.
    La llei de Murphy no diu que les coses passin quan menys les esperes. Diu que si una cosa pot anar malament, va malament; estic d'acord amb tu que les coses serien més fàcils si les deixèssim fluir, ara, no sé que té de clar un llum per estrenar.
    I per últim, i sé també que hi ha qui qüestionarà aquest consell. Fer poesia no és tallar una frase per allà on ens sembla millor. Hi ha el ritme, la mètrica, encara que no siguin obligatoris. Però és "lleig" (ho sento no sé dir-ho d'una altra manera) acabar un vers en una conjunció o en una preposició. Hi ha qui ho fa i guanya premis, és cert, i tothom és lliure d'escriure com vulgui, però et demano que hi pensis.
    Penso que tens una bona base que, si em permets el darrer consell, millorarà a poc que llegeixis de forma crítica i analitzis com ho fan autors i autores "consagrats" de la nostra llengua. I perquè vegis que sóc sincer et poso la màxima puntuació.

    Hipo


  • descoberta[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 10-09-2008 | Valoració: 10

    Cada dia és una descoberta. Plena de riquesa sense cercar-ho. Aprendre a rebre lliurement.

  • Hola!![Ofensiu]

    Has sigut la primera persona que m'ha escrit en el primer relat que m'han publicat en tota la meva vida.
    M'ha fet molta ilusió el teu comentari i t'he buscat per respondre't. He agafat el primer text teu que he vist i també m'ha agradat molt.
    Espero jo també que em segueixis llegint y aconsellant, ja poques persones ho fan.

    Et dessitgo sort i espero continuar llegint coses teves.
    Per cert, he agregat el teu msn!

    Marina.

  • Aquest és el secret![Ofensiu]
    annah | 10-09-2008 | Valoració: 10

    Cal que visquem escoltant el nostre cor i que viatgem pels camins de la vida fent cas de la veu interior que tots tenim dins.

    La vida ens portarà per camins inimaginables que ens ensenyaran a créixer i a ser feliços!

    Un petonet!

    Anna

Valoració mitja: 9.8

l´Autor

Foto de perfil de micanmica

micanmica

37 Relats

116 Comentaris

42255 Lectures

Valoració de l'autor: 9.84

Biografia:
Nascuda un vespre, el 4 d'Octubre de 1990, ja de ben petita m'agradava inventar històries on feia volar la imaginació sense parar.
Sempre que em preguntaven "i tu, què vols ser de gran?" responia, amb convenciment absolut: "escriptora!". Després ja van venir altres idees, com filologia catalana, periodisme o traducció i interpretació (carrera que aquest curs començo).

A poc a poc (i una mica a batzegades, perquè tenia èpoques de molt escriure i d'altres en què apenes tocava una llibreta), escriure es va convertir en una via d'escapament a les meves inquietuds, les meves pors i els meus sentiments més profunds.

Finalment, i després de molt sentir la meva amiga Yáiza parlar tan bé de relats, no m'hi he pogut resistir i aquí em teniu, penjant el grapat de relats que tinc acumulats a l'ordinador... i espero que en vinguin molts més!


per saber-ne més de mi...

www.fotolog.com/buscantelnord

sensecobertura@hotmail.com