El cafè i tu

Un relat de: GiraSol
Sols deu minuts al dia. I com em fan feliç aquests pocs instants en que puc mirar-te als ulls, en que puc compartir amb tu un trosset del meu temps. M’agradaria saber què penses cada cop que em veus, si també com jo, et desperts desitjant que arribi el migdia per veure’ns.

Quina càlida sensació m’invaeix quan em prenc el meu cafè tallat amb llet de soja...l’aroma que desprèn la beguda mig calenta, com ja saps que m’agrada. Et miro als ulls i m’agradaria poder-los mirar mil instants més, sense presses, sense pensar en si voldries compartir un cafè amb jo algun dia. No sé com dir-te que des del primer dia aquell cafè va començar a ser tan especial. Com un petit moment, tan senzill, tan relaxant es podria convertir en imprescindible.

Voldria que em miressis, com ho faig jo. Que pensessis en mi, com ho faig cada dia. I no sé si ho sabré mai. I penso que la vida és molt curta per no arriscar-se. Però una por infinita em creix per dintre. Sols puc demanar-me i si... I si tu ja estimes un altre. I si tu no sents el mateix per mi. I si vols estar sol. I tot i els temors, tampoc puc deixar enrere aquella veu que càlidament em diu i si és que si?. I si sents el mateix per mi. I si tu tampoc saps com apropar-te a mi. I si tu també desitges que entri per la porta i tímidament et demani un cafè, com sempre.

I jo t’ho diria, que et vull conèixer, que tinc tantes ganes de compartir un cafè amb tu algun dia durant més de deu minuts. I jo t’ho diria, si cada cop que et veig els teus ulls com el mar em miren i fan que em perdi en aquesta marea que portes dins. I si algun dia el teu blau i el meu marró es fonen, prometo explicar-te tot el que m’han dit els teus ulls aquests mesos.

Espero que tu també tinguis secrets dins teu. Qui sap si compartim els mateixos.

Comentaris

  • Parla-hi[Ofensiu]
    Canela fina | 13-12-2019 | Valoració: 10

    Parla-hi, tu, protagonista del relat, sigui qui sigui, pura ficció o crua realitat, digues-li que li has pres la mirada. Les coses s'han de dir per a fer-les reals.
    Gràcies pel teu comentari al meu relat Fem l'amor cada nit. Una abraçada ;)

  • Passió[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 18-11-2019 | Valoració: 10

    Un relat ple de passió, apassionant, escrit amb el cor batent. Desitjo que tot acabi positivament. Una forta abraçada.

    Aleix

  • Bonic[Ofensiu]
    Lecram | 18-11-2019 | Valoració: 10

    M'agradat molt el teu relat i com algun/a relataire més també m'hi sentit identificat; perquè els ulls, les mirades, diuen molt de les persones.

    Els ulls, són els miralls de l'ànima. Tant de bo puguin creuar-se i parlar algun dia aquestes mirades.

  • Bolero[Ofensiu]
    kefas | 17-11-2019


    Aquest esplèndid relat em recorda un bolero d'en Machin, "Camarera de mi amor"

    A un company de pis li va passar quelcom semblant. Però ella no servia cafè, venia ous. De tant menjar-ne vàrem acabar amb aspecte d’orientals. Per sort el fetge va resistir.

  • M'ha encantat[Ofensiu]
    Sol_ixent | 14-11-2019 | Valoració: 10

    I m'hi he sentit 100% identificada. La incertesa de no saber si l'altre sent el mateix, però les ganes alhora de no voler saber-ho per por d'endur-te un desengany.

    Et continuaré llegint! :)

Valoració mitja: 10

l´Autor

GiraSol

2 Relats

9 Comentaris

1089 Lectures

Valoració de l'autor: 8.88

Últims relats de l'autor