El bosc del pensament

Un relat de: Marc Freixas

Allà on el verd és com el nostre,...

On la gespa té arrel i té color,
la paraula mai es diu, però sempre es guarda,
i només veu la llum quan la necessito.

Allà on l'arbre és el desig,...

On la paraula és el poema,
el poema és llibertat en el bosc del pensament,
i només veu la llum quan el necessito.

Allà on el verd és el desig,
i l'arbre és com el nostre;
on la paraula mai es diu si no és amb el poema,
i el poema és llibertat en el bosc del pensament.

I l'arbre!!

L'arbre és com el nostre, sempre ple de vida;
ple de vida en el bosc del pensament,
en el poema de la llibertat.

L'arbre és poètic,
és desig en el bosc del pensament;
on la paraula és el poema de la llibertat.

Comentaris

  • Escriure poesia és pensar amb llibertat[Ofensiu]
    Fada del bosc | 28-09-2010 | Valoració: 10

    He vist aquest títol i és clar sent la Fada del bosc no el podia passar sense llegir, despres he vist qui era l'autor i ja m'he preparat per a una bona lectura.

    Una combinació perfecte, el bosc, el verd, el pensament, la paraula, la poesia i la llibertad i és que endinsar-nos en el bosc del pensament, deixar brollar les paraules en forma de versos és gaudir de llibertat.

    La fada que viu moments de llibertat dins el bosc del pensament.

  • Homenatge al pensament.[Ofensiu]
    Naiade | 29-10-2007 | Valoració: 10

    Un poema intimista i musical que fa palesa del tresor que tenim amagat i que utilitzem amb freqüència, però quasi mai hi dediquem cap mot . Remarques molt la llibertat de pensament, certament això no ens ho pot perdre ningú, tan debò no ens la prenguessin de cap manera. Bona comparació entre bosc i pensament.

    Una braçada per quan la necesitis

  • Hem transmet molts sentiments...[Ofensiu]
    lilium | 19-10-2004

    Hola de nou Marc, aquest poema no tenia cap comentari, però és llàstima perquè trobo que està molt ben fet. A mesura que el vas llegint, té una musicalitat que al meu cor li han arribat molts sentiments. Transmets una magia en aquest poema. I per a mi la poesia és romàntica i ha de ser expressada en llibertat, com tu molt bé ho expliques. Per cert, com que sóc novata en la web, podries mirar-te que et semblen els meus poemes (només en porto 3) i no sé si tinc talent o no. Gràcies!!
    Enhorabona!! Un petonet, maco!! Segueix escrivint poemes perquè arribaràs ben lluny.

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

872566 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.