Educació exemplar

Un relat de: bigbang

"Clic i clic, altra vegada ja hi torna... Sincerament, és mentida l'afirmació de que els nens són preciosos de petits, ho són a les fotos, que és quan estan quiets... Però aquest que tinc al davant, és el dimoni!! Porta una hora fent el que vol, i mira que li trec les mans d'allà, però no hi ha manera, quan em despisto ja hi és. Si fos qualsevol altre objecte, però es que si m'ho espatlla no el podré castigar perquè és petit... què faré, el deixaré sense "potitos" durant dos dies? No pot ser, home!!!! Mira que sa mare li acaba de treure les mans, i ara ja hi torna! No puc més, si el nen aquest dels pebrots no para de tocar els refotuts botonets, se me n'escaparà una que plorarà durant tres dies... Li foto o no li foto?"

-Me'n poses més o no?
-Ah! Si... sacarina o sucre?
-Sacarina. Escolta, en què penses?
-Mira, és que aquesta petita bestiola m'està posant nerviós! No para amb el vídeo...
-Noi, no t'ho volia dir, ja se que no t'agrada que t'expliquin com es cuida una criatura però...
-Però què?
-Què hi ha una frase que a mi sempre m'ha anat bé i que penso que potser és hora que algú te l'expliqui.
-Digues...
-Tres paraules: Clar, concís i contundent!
-Que vol dir...
-Bufetada.

És per això que des dels vint mesos vaig perdre l'afició al vídeo...

Comentaris

  • Busca'l[Ofensiu]
    Narcís Juanola | 25-05-2007 | Valoració: 9

    Jo buscaria el que et va condemnar a perdre l'afició al vídeo per fer-li una estirada d'orelles, però els teus pares li haurien d'enviar una panera cada Nadal per un consell tan assenyat. Un relat clar, concís i contundent.

  • tens raó[Ofensiu]
    regina | 25-05-2007

    tinc tres petites bestioles a casa i sé el que vols dir. Paciencia i sort!!!

l´Autor

Foto de perfil de bigbang

bigbang

7 Relats

25 Comentaris

7869 Lectures

Valoració de l'autor: 9.29

Biografia:
2 de març de 1993- girona:

En les entranyes d'un hospital, està naixent un nen, és especial, arribarà a ser alguna cosa més que un simple humà i la seves opinions seran escoltades per milions de persones al món... jo vaig nèixer 10 minuts més tard.