E NYOR

Un relat de: joandemataro
Des d'Alacant, fruint sobretot de la família i de la despreocupació
amb un rellotge enfadat perquè no li faig cas
i amb la joia del viure, perquè sí
sóc feliç

i us vull agraïr a tots i totes els que llegiu els meus poemes i relats
i els comenteu
us trobo a faltar i us aprecio molt

perdoneu que no us contesti però no tinc temps, la família no em deixa parar, quina sort oi !!!

quan torni de vacances ho faré
petonassos a cabassos

joan

Comentaris

  • Gràcies![Ofensiu]
    Materile | 09-08-2011 | Valoració: 10


    Gràcies, Joan!, per aquestes parales que ens dediques, per aquest temps robat a la família i perquè passes del rellotge.

    Trobo molt positiu, i de veritat que me n'alegro, que et sentis tan vital. Si tu estàs bé, nosaltres en participarem.

    Una abraçada molt forta i amorosa (en el bon sentit de la paraula).

    Materile

  • una força[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 09-08-2011 | Valoració: 10

    Joan sento una força amb tu i vers tu al llegir aquest Relat.
    Una força molt positiva.... i plena de vida i que comparteixo de cor a cor.
    Alacant la conec una mica i m'encanta !!!

  • El rellotge !!![Ofensiu]
    Nonna_Carme | 08-08-2011 | Valoració: 10

    Jo també ho feia quan els meus nanos vivien amb nosaltres i no necessitavem menjar a les hores de sempre i podiem estar jugant a cartes fins les tres o les quatre de la matinada sabent que el despertador no havia de sonar.
    Disfruta força ,amic Joan !!!
    Una abraçadota.

  • Si s'enfada..[Ofensiu]
    magalo | 04-08-2011

    Si tens el rellotge tan enfadat potser millor que tornis, no et fa pena la criatura? A vegades un s'ha de sacrificar per aquells que t'han fet costat en moments importants de la teva vida, que han fet camí amb tu,cada hora, cada minut,cada segon (música de violins..)
    T'he convençut i tornes?
    o passes de tot i segueixes gaudint de les vacances deixant el rellotge al calaix? (agafo aire)

    que t'ho passis molt i molt be!
    Marta

  • Doncs bé[Ofensiu]
    Bonhomia | 03-08-2011 | Valoració: 10

    Espero que t'ho estiguis passant bé, doncs.


    Sergi

Valoració mitja: 10