Drogat de Bach.

Un relat de: Biel Kramt
M’he drogat de Bach i de música antiga durant hores i hores i no he begut gens de coca-cola…

Viciós!

He escoltat la setena simfonia de Bach fins a la sacietat, fruint-la, sense saber ni què és un do o un re.

Estimat, hauries d’escoltar un tal Beethoven, també t'agradarà.

Tranquil·la, sé qui és. Si la seva música és liposoluble no caldrà que me la fumi. Ordenaré les lletres del seu abecedari harmònicament, trenaré amb síl·labes els números cardinals, i riuré, fins i tot de mi. Ah, però m'agrada més la de Bach.

Nanaraninonino, nanananarinoninoooo… Música silent de silenci, de sol i de vent, al vent… que mourà passions retrobades, que obrirà persianes i relacions amb gustos inquiets. No ha estat liposoluble, no.

Comentaris

  • Gràcies[Ofensiu]
    Biel Kramt | 20-05-2017

    Moltes gràcies pels vostres comentaris

  • De vegades penso...[Ofensiu]
    Montseblanc | 19-05-2017

    ...que quan menys se sap de música, més es gaudeix d'ella, no cal entendre-la, només sentir-la...
    (ara, jo, un glopet de coca-cola fresqueta sí que faria...hahaha)
    M'ha encantat!

  • M'agrada molt!![Ofensiu]
    unicorn_gris | 17-05-2017 | Valoració: 10

    És molt bo el teu relat!!

    Fas pensar i fas alegrar l'esperit. Feia un cert temps que no llegia un relat així.

    La música clàssica sempre alegra el cor dels qui volen tranquil.litat.

    Ens veurem per Relats, espero. A reveure!!

l´Autor

Foto de perfil de Biel Kramt

Biel Kramt

31 Relats

50 Comentaris

19774 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
M’agrada escriure relats curts i compartir-los.
No m’agrada puntuar en el meu temps d’oci, així que només faig comentaris, o un m’agrada.
Ens llegim entre línies!
M’agrada pensar en menjars boníssims que no sacien -crec que Paulov feia besties d’aquestes-.
M’agrada cavalcar dins una gerra de cervesa a punt de vessar.
I córrer per poder beure cerveses.
I ja està...