Donha

Un relat de: merce_garci

Marta oberta al blau, deixant-se acaronar el ventre, les mans, les cames, sent onades de plaer que s'en van i tornen.

Marta tanca els ulls, sent la llibertad dels sentit, Marta es lliure i es permet trobar-se tota nua, concentrar-se en deixar anar les sensacions, descobrir-se reflexada al sol, la lluna, el vent i la mar, la gran mar oberta.

Marta s'obre més al blau.
Sedueix al blau.
Juga amb el blau.
Acaricia el blau.
Marta es toca el blau mentre tanca els ulls, escolta unes palabras que li susurra el vent, s'estremeix, reclina el cap, unes ones s'en van i tornen, s'aturen a cada plec de la pell, una ona, una sensació nova. Palpitació, vibració, agitació, fred, calor, ... sent la flor del seu desig. Algues a l'esquena, el desig humit i salat s'instala a la boca. Marta vol entra a les diferentes tonalitats del blau, transformar-se, trobar-se, fer un món nou per descubrir, el dels desitgos.

Marta es al buit, nada amb el blau, amb el cap alt, l'esquena recta, els pits palpant la sal, erguits, suaus al seu tacte. Marta crida de plaer, s'obre més al blau, sedueix al blau, juga amb el blau, acaricia al blau. Marta es toca el blau, s'obre un mica més, es transforma, i es descubreix a si mateixa entre las diferentes tonalitats de blau. Algues, sol, sorra, insinuació, veu caure petits granets de sorra brillant dels seus pits, Marta regala aquest rastre d'infinit desig al seu blau de mar, al blau de Marta.

Marta es perd amb els dits de les algues, confia en els dits, els sent calents, insinuants en la seva caixa de sorpreses blaves, so, silenci, el blau esclata en els seus timpans Marta beu de la sal, un dit li frega la llengua li regala un petó salat. /. Marta segueix oberta, els seus pits, els seus peus, les seves mans, cada porus del seu ésser és acariciat. Es mou un poc més, es balanceja, s'insinua entrant en el blau, nedant a poc a poc, gaudint de cada instant, fins tocar amb la punta dels seus dits la sorra del fons marí. Marta és Marta, cada part del seu cos és Marta, sent silenci, avalot, relax, harmonia, tot i res. Blau, taronja, blau, vermell, blau, verd, taronja, blau, groc, blanc, llum. llum de blau. Marta s'obre més al seu blau. Sedueix al seu blau. Juga al seu blau. S'acaricia el blau.
Marta relaxada, la calma deixa caure un vel d'escuma que embolica a Marta en un somni blau. Marta és una teixidora de somnis blaus, grocs, blancs, taronges, liles ... aleshores obre els ulls al silenci toca uns ulls, mira uns dits i l'invaeix una olor blava.Molt a poc a poc Marta neda fins la vora la mar riba i amb els peus murmura corrents verdes a la blava mar.

Marta asseguda, juga amb la sorra juga. . Mira cap al blau horitzó i descobreix el seu propi rastre brillant entre la sal i el blau. Un sospir d'agraïment, sent com la mar l'abraça, ella acaricia la fina pell i li recull el pèl arrissat de, una olor de llimones la sedueix sent un petó en la galta.

Marta sospira de plaer.
La mar és la lluna plena.
Marta gaudeix.
La mar sospira.
Marta somriu.
La mar vol més.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

merce_garci

9 Relats

13 Comentaris

12198 Lectures

Valoració de l'autor: 9.13