Dones d'aire.

Un relat de: Annalls

Dones d'aire,
una dona que mai pots atrapar,
ella va, ella ve,
t’envolta i et fa girar,
ella papallona , tu, foc.

Seus són l’encant i l’encís,
lleugera i versàtil,
aire i vent,
brisa o tramuntana ardent.

Dones d'aire fetes de somni i anhel,
més les voldràs agafar,
més lluny les tindràs ,
dona aire, dona vent…

Comentaris

  • Marteta | 10-05-2013 | Valoració: 10

    D'aquelles que van volant per la vida, transparents, però deixant marca per allà on passen.
    M'han agradat molt tots els poemes de ''dones de terra'' i aquests... Són diferents, i ho expliques d'una manera que ningú altre sabria.

    Una besada guapa!

    Marta

  • la Dona ho és tot[Ofensiu]
    Epicuri | 22-04-2013

    No en va la Tao, com està escrit que deia el propi Lao -Tsé...per posar-li un nom, és un nom femení.

    Que si existeix Baubo al diccionari?...i a les enciclopèdies!

    De les deeses i mites mes vells de la humanitat. És una figura mitològica central fins i tot en l'obra de Nietzsche...Persèfone a l'Hades, és alleujada finalment per la vella Baubo...com ho fa mostrant-li el nucli de tota feminitat. El túnel pel qual totes les persones arriben a la vida.

    Persèfone riu, finalment

    "t’envolta i et fa girar,
    ella papallona , tu, foc."

  • SÍ!!!!!!!!![Ofensiu]
    Mena Guiga | 08-03-2013

    Com a dona molt d'aire que sóc...sí, és això!

    Segur que també voles, tu!!!!

    Apa, anem a fer la volta al món sense combustible contaminant i acompanyant els vents...si algú s'hi vol afegir. Vendrem tiquets i sortirem de la crisi?

    Mena (no hi ha lligams, hi ha aire)

  • Ai, xicona![Ofensiu]
    rnbonet | 04-03-2013

    Amb aire o sense, benvingudes les dones! Siguen 'atrapables' o tan sols d'aire.

    Salut i rebolica!

    PS.
    Crec que t'has avançat una quinzena! O és que ho portes toooooott endavant..
    Siga una cosa o una altra, benvinguts els teus comentaris.

l´Autor

Foto de perfil de Annalls

Annalls

84 Relats

568 Comentaris

76621 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
M'agradaria saber escriure, captar allò que sents i trasformar-ho en paraules.
Jugar amb elles per posar-les de la manera més harmoniosa. Dir el mateix que han dit d'altres però que no s'assembli gens, fins i tot donar naixement a expressions .
M'agradaria que si algú em llegeix , s'aturi a deixar un comentari per ajudar-me a fer-ho millor.