Dona'm la mà.

Un relat de: Jere Soler G

Dona'm la mà i diga'm que no estic sol...
que hi ha algú que m'estima...
que existeix un cor que sent per a mi alguna cosa més que llàstima...
potser tendresa... tal vegada dolçor...
Digue'm que les meves passes prop de les teves t'agraden...
que fretures la meva veu, el meu somriure...
que necesites sentir la meva mà damunt la teva...

Dona'm la mà... i vetlla'm el son...
i contempla els meus cabells sobre el meu front mentre dormo...
mentre el cel de posta es torna burell i els núvols acomiaden el dia vestits de gala... Digue'm que no estas sola... perquè estem junts...
digue'm que l'amor és més fort que la mentida... que la traició...

Dona'm la mà i digue'm que allò d'ahir va ser un mal son, que mai no fou real... Contemplem l'horitzo d'una mar lliure, sense traves...
El ventet ens empenyerà mar endins envers un viatge màgic on descobrirem illes virginals...

Dona'm la mà i diga'm que méstimes... llavors no et tindré por...


Comentaris

  • ET DONO LA MÀ... FELIÇ ANIVERSARI[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • hola ![Ofensiu]
    cora cadaqués | 29-12-2008 | Valoració: 10

    m'encanta rellegir aquest relat 1
    precios de vritat !

  • Jo et dono la mà[Ofensiu]
    Queca | 14-10-2008 | Valoració: 10

    perquè no et sentis mai sol. Ninon, segueix pel teu camí sempre.

    He llegit algun relat teu, i m'han agradat tant, que he volgut conèixer els teus orígens literaris en aquesta pàgina. I m'han agradat molt.

    És un poema molt tendre, fràgil... Saps? No ens coneixem de res, però deixa'm que et digui que si ho necessites, tens la meva mà.

    Una forta abraçada i mil i un somriures per tu.

  • Lilith | 16-02-2007

    Suposo que el relat va estar escrit amb el dolor, l'espontaneïtat i amb el ventre esqueixat d'un moment donat. El relat, a part de ser molt bell, sorprèn per la seva aparent sinceritat. Amb el temps i els sentits oberts, aprenem a veure -i a estimar- a les persones amb imperfeccions incloses, no som nosaltres imperfectes??? Estimar és el millor regal, que ens estimin un dels millors. Una abraçada.

  • Preparem una sortida al País de les Tines, vindràs ?[Ofensiu]

    Hola;

    Et convido.

    Serà un dissabte al mati, amb sortida a Rocafort i arribada a Oristrell, Km 4 de la carretera que porta de Rocafort al Pont de Vilomara.

    Obligat :

    Màquines de retratar
    binocles

    Opcional [ però indicat com assenyat ]

    portar l'entrepà i aigua / o vi

    Que em dius ?

    amora@moianes.net


    P/D Ho fem amb dos vehicles per estalviar-nos la tornada.
    L'estimació de temps no supera les 4 hores

  • Llibre | 31-07-2006

    Un cant... que no només es llença vers una evocació de l'amor, sinó que penetra en el sentiment o la sensació de buit i solitud que de vegades s'apodera de nosaltres... tal volta sense motiu.

    M'agrada especialment quan indiques: digue'm que l'amor és més fort que la mentida... que la traició...

    Sí... i tant, que és més fort. Si més no, jo aixñi ho vull pensar.

    El relat té un ritme pausat que et demana ser llegit gairebé a cau d'orella. Molt apropiat.

    LLIBRE

  • Confiar en l'altre i en un mateix[Ofensiu]
    gypsy | 21-06-2006 | Valoració: 10


    Agafa la mà que ella et dona.
    Sí, l'amor és més fort que la traició, sobretot el de llarga durada i llarg recorregut com aquest que reflexes en aquest poema curull d'emoció.

    Traspassar les barreres del propi pensament i anar més enllà, endinsar-se en altres ànimes durant un instant màgic, com el d'un poema.

    Això no té preu. És impagable.

    M'ha agradat cercar el teu primer poema i trobar-hi un tros de tu, naturalment.


    gypsy

  • HOLA!!![Ofensiu]
    cora cadaqués | 19-02-2005 | Valoració: 10

    hoal Jeremia m'ha agradat molt es teu poema, aviam si un dia penges, algun d'aquells k em vas deixar llegix un dia que també estaven molt be

  • Dona'm la mà[Ofensiu]
    kispar fidu | 19-02-2005 | Valoració: 9

    Molt bonic! Captivador...
    Sovint necessitem que ens diguin que ens estimen... que la persona que comparteix la vida amb nosaltres, ens recordi que està al nostre costat, que ens acompanya en el viatge, que ens dóna la mà i no ens la deixa anar.

    M'ha agradat el teu relat! Veig que tot i ser nou per aquí el web, ja ets escriptor de fa temps... de totes maneres:
    Benvingut al web!

    Sort!
    Ciao.

Valoració mitja: 9.57

l´Autor

Foto de perfil de Jere Soler G

Jere Soler G

188 Relats

825 Comentaris

261360 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Aquests últims anys m'he allunyat una mica d'aquest web en el qual he passat moments fascinants. Hi vaig arribar al 2005. Potser sigui el moment de tornar-m'hi a acostar, tot i que ara no escric tant, faig més cinema que altra cosa; i estic una mica més diversificat, i una mica espatllat, només una mica.

Tinc un canal de YouTube de cançons:

... CANÇONS

També tinc un blog que està a punt de fer setze anys:

...:-))) : NUESA LITERÀRIA