Dominis

Un relat de: angie

L'Elizabet era com una fruita que només desprenia la seva fragància real quan era acariciada per aquelles mans, estimulants com l'alfàbrega, pels seus ulls vius, per les grolleries a cau d'orella, per tots els jocs perillosos i suggerents als que la feia participar.
Els dies relliscaven per un pendent de rialles, seducció i sexe. Mai el percebia indecís, sempre segur de que ella correria a satisfer els seus desitjos, fent-los llavors d'ambdos.
Allò la feia més vulnerable i ell aprofitava per a controlar, de manera calculadora, aquell domini.
Ja no es limitaven a les quatre parets d'un apartament, la intimitat era una malatia terminal. Es besaven apassionadament entre la gent, es palpaven els racons obertament i cada trobada tenia una mica més de perversitat que l'anterior.
Ell la coneixia molt bé, ella d'ell descobrí que no. La trasbalsava fins i tot quan no hi era, amagat en el seu subconscient, replegat en cada arruga del seu vestit, difòs en l'aire que respirava ...
I com tot joc, té un final, un guanya i l'altre perd...La passió obre els braços a la por, el bes dóna pas al cop i l'excitació sofisticada pren somriures i els converteix en plors.
En la ment de l'Elizabet, qui guanyà, els desitjos o el seu propi benestar?.

Comentaris

  • Dominis[Ofensiu]
    Maria Pilar Palau Bertran | 25-01-2006 | Valoració: 10

    M'agrada la manera que utilitzes er descriure els personatges i l' ambient dels seu entorn.
    Tot está relatat amn molta naturalitat, això fa que agafi un gran relleu.
    Fins a la propera, i una forta abraçada.

  • Molt ben escrit[Ofensiu]
    copernic | 18-01-2006

    En les distàncies curtes veig que et desenvolupes molt bé. Amb unes gotes de frases d'un gran lirisme" Els dies relliscaven pel pendent....." expliques en un espai reduít una relació més que de domini, al contrari jo crec, de submisssió típica de la persona enamorada que porta una bena als ulls i no veu res més. Un bon exercici d'escriptura, sens dubte. Petonets !.

  • Uo!!! Genial Angie![Ofensiu]
    abraham | 18-01-2006

    Un relat per pensar sobre els dominis als quals moltes persones, més dones que homes, estàn sotmesos.
    Ha sigut un plaer llegir-te...
    Gracies per comentar-me. Hagués trigat més o no t'hagués acabat descobrint... I tot el que m'hauria perdut...
    Endevant i felicitats!
    tens un dó ben especial

    Abraham

  • dominis[Ofensiu]
    donablanca | 17-01-2006



    m'agrada el ritme, el vocabularii la grmàtica d'aquest relat.

  • SiKNUS | 15-01-2006

    hola em dic sikdd i nomes comento per lligar amb tu

  • "Dominis"...[Ofensiu]
    rnbonet | 15-01-2006

    ... tan propis de la natura humana. Domini i dependència formen un duet que aclapara l'ànima i ens fa feliços o desgraciats. Un 'domini', però, sempre serà "inhumà", per cantravenir la llibertat d'un altri.
    Ben fet, ben pensat, ben acabat, ben concís, com cal a un REPTE.
    Salut i rebolica!

  • Resposta?[Ofensiu]
    miquelfunni | 14-01-2006

    Hola Angie,

    Penso que en la ment mai deurien guanyar els desitjós, però avegades el cor pot mes, i ens deixem anar.

    Un petonet

    Miquel

  • Dubtes raonables[Ofensiu]
    T. Cargol | 13-01-2006

    La protagonista es planteja dubtes raonables respecte al seguiment de la pulsió; un sentiment ambivalent: de indefensió o feblesa però derivada, en part, dels propis desitjos.
    "Tan culpable és el que copia com el que deixa copiar", deien a l'escola.
    Des del punt de vista de la salut - de la sostenibilitat - ha de prevaldre la integritat física i rebaixar i canalitzar les pulsions sexuals.
    ...

    Moltes gràcies pel teu comentari, en especials moments.

    T.Cargol
    (Aquest que tens posat aqui dalt a l'esquadra és l'angelet de la guarda?)

  • Submissió[Ofensiu]
    kukisu | 13-01-2006

    Hola Angie,
    La naturalesa humana ens pot portar a moltes situacions inesperades que mai no hauríem pogut imaginar, però generalment sempre acaba imposant-se la realitat. Has retratat molt bé la situació des del sentiment de la persona sotmesa.
    M'agraden els teus escrits, moltes gràcies.

l´Autor

Foto de perfil de angie

angie

199 Relats

1457 Comentaris

276269 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc tan sols un fantasma d'allò que m'agradaria ser, per això em trec el llençol sovint i em despullo entre la prosa i la poesia, per trobar el món que somnio.









El meu correu :angels_torres2@hotmail.com