Dolor

Un relat de: aurora239

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Estava tota nua, dreta, lligada en forma de X per unes cordes que em tibaven turmells i canells, tenia els ulls embenats.
Podia xisclar, però sabia que no ho escoltaria ningú.
Suava, tot i que la temperatura no era alta.
Aleshores, les passes que eren l'únic soroll que sentia em van indicar que estava a la meva esquena.
Silenci.
Sobtadament, el cop em va fer xisclar. Jo no ho volia, però amb la sorpresa no vaig poder serrar prou les dents. Ja havia començat, ara en vindrien més.
Amb els següents, no vaig xisclar, m'ho havia proposat, havia de ser forta. Com a màxim algun gemec sortia més del nas que de la boca.
Segurament estava emprant un cinturó o una corda.
Crec ser resistent al dolor, però allò era insofrible, i no em podia moure ni tan sols botar una mica per alleugerir-lo.
Cada vegada era més fort. En picar sobre zones ja adolorides el mal es multiplicava.
Finalment, quan estava ja a punt de xisclar i bramar, es va aturar.
Aleshores unes mans d'home em van començar a tocar. Jo restava en silenci. Em van fregar el sexe, pressionar els mugrons i tocar lascivament les natges que sabia que tenia totalment enrogides.
Notava el seu alè allà mateix. Aquella olor de colònia inconfusible.
Entre el dolor i les carícies hi havia un contrast estrany que gairebé em marejava.
La respiració d'aquell home s'accelerava, les seves mans continuaven magrejant-me a ritme accelerat.
Es va aturar com un minut. Vaig notar que havia anat a buscar alguna cosa.
Quan el vagi sentir just davant meu, estava segura del que anava a fer, em vaig estremir, una mena d'esgarrifança em va recórrer l'espinada. Aleshores, em va agafar pels malucs i, lentament, em va penetrar.
Us estalvio el que va passar el quart d'hora següent.
…/…
És curiosa la sensació que es té desprès d'un orgasme, especialment tant llarg i fort. Ja no estava lligada, m'havia deixat caure sobre el llit i m'havia tret la vena dels ulls.
Diuen que les masoquistes és que els pares ens van pegar de petites, no és el meu cas. Diuen que ens agrada ser dominades i humiliades, tampoc, no toleraria mai la més mínima humiliació, d'obra o de paraula.
Però en Marcel és dels nois més sensibles i respectuosos que conec.
Em va costar moltíssim fer-li entendre que m'agrada, encara que no és ni molt menys imprescindible, fer l'amor amb el cul ben calent.

Comentaris

  • dolor plaent[Ofensiu]

    Com diuen els dos comentaris anteriors, tot és vàlid si hi ha l'acord dels seus membres. M'ha agradat la manera d'explicar-ho.
    Pel que fa a l'escrit, pel meu gust em sobren els punts suspensius del mig i la frase d'abans, sense això té molta més força perquè de fet ja t'ho imagines.

  • M'agrada molt[Ofensiu]
    Flanagan | 09-09-2005

    Com diu en Foster, si hi ha mutu acord entre les dues persones, en el sexe qualsevol cosa és vàlida.
    M'agrada molt com ho plantejes, com ho descrius i com resols la situació...
    Confesso que m'he llegit algunes obres del Marquès de Sade i de Masoch, i estic completament d'acord amb el que diu la protagonista...

    Continua així!

    Que vagi bé!

    Alexander

  • Polèmic[Ofensiu]
    foster | 07-09-2005

    sense dubte, el tema i la situació que descrius. Per la meva part, crec que tot el que siguin jocs compartits i acceptats per ambdós o tots els particpants són lícits i respectables. Cada persona és un món, i més en la intimitat.
    Hem de respectar les preferències sexuals com les morals o ideològiques, ni menys ni menys.
    Estic segur que a molts i moltes els arrencaràs un secret somriure de complicitat.
    A més, ben escrit.
    foster

l´Autor

Foto de perfil de aurora239

aurora239

4 Relats

18 Comentaris

7809 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Sóc de l'any 80 però em veig molt adulta.
Visc sola des de fa quatre anys, lluny de la famíla que em va fer fora de casa per discrepàncies amb el meu independentisme.
Vaig anar a una Facultat on gairebé tots eren homes. Ara que he acabat el doctorat hi treballo de becària d'investigació.
Sóc apassionada en l'amistat, encara que els que només són coneguts em creuen freda.
Les meves hores lliures les acabo d'omplir amb la cultura: la universal i las del País. No parlo precisament de la subvencionada per les institucions.
Tinc aficions: La ciència ficció, les matemàtiques, els escacs, la música clàssica, tocar la flauta travessera, l'arquitectura gòtica i romànica, la lingüística, fer excursions nocturnes sola o en parella.
M'agraden els homes tendres, pacients i a ser possible, més joves que jo.

Em podeu escriure a aurora1980@gmail.com