Doble comiat

Un relat de: Victre
Quan la seva dona marxa de casa, obre el Word i comença escriure.
Escriu de memòria, ja que fa dies (anys?), que té la carta redactada dintre del seu cap, esperant per implosionar.

Però no va ser fins ahir que va prendre la decisió. Des d'ahir, la situació ja és inaguantable.
Tampoc no va passar res d'extraordinari, però com sol passar a la vida, de sobte un fet ordinari, desencadena un tsunami imparable.

Acaba la carta.
Guardar como.
Mis documentos.
Suicidi.doc

"Ya existe un archivo con este nombre. "¿Desea reemplazarlo?".

Cambia el nom del seu arxiu a Suicidi2.doc.

Obre Suicidi.doc.
La seva dona, abans de marxar de casa, ha redactat una carta per acomiadar-se del món. "La situació ja és inaguantable".

Borra Suicidi2.doc, i va directe cap a la farmàcia a tornar la capsa d'hipnòtics amb que havia pensat suicidar-se.
Ja no la necessita.

Comentaris

  • I la separació ?[Ofensiu]
    Illadestany | 06-09-2016 | Valoració: 10

    Molt bo, Victre. LLàstima que a vegades els humans siguem tan burros: és més fàcil i més profitós per a tots dos separar-se, que suicidar-se!

l´Autor

Foto de perfil de Victre

Victre

191 Relats

178 Comentaris

96496 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Vaig néixer al 1977.
Sóc metge, acupuntor i estic estudiant el grau de psicologia.
En el meu temps lliure escric relats.

Des de que escric, sempre he mantingut una lluita entre mantenir els relats ocults, o fer-los publics. Una barreja entre dubtes, vergonya, i la joia de que altres et llegeixin.

El meu mail és victreespiga@gmail.com

Al blog https://lletresigargots.wordpress.com trobareu tots els meus relats, la majoria amb il.lustracions incorporades.