Diumenge horabaixa (Passió)

Un relat de: NiNeL

Se comença a fer tard, i aquests encara per aquí. I això que han vengut a dinar a la una! Ara, ara pareix que comencen a partir. Sí! Adéu, adéu, vagi bé, un plaer, tornau en voler! Aaaah! Ja estava per treure'ls per la finestra! Au, Bielet, agafa els ormejos: la camiseta, el xiulo, la bufanda també que a la mitja part ja fa fosca, el paraigües, les pipes per als nirvis, el carnet, la gorra, la gorra... Maria, on és la gorra! Mariaaa! Estesa? I per què putes has de fer net la gorra? Quina retxa blanca? Però si la retxa a la visera és el que la fa única! Ni com nova ni llets, ara pareixerà que no he anat a cap partit! Reputes, de dones, no enteneu res! Me'n vaig! Hola, Miquel, me sap greu, tenia convidats. I què volies que fes? Que els tiràs per la finestra? Collons, quina gentada hi ha avui, eh! Se veu que no jugam amb qualsevol. Mira, els de l'altre equip ja surten: fora! Tornareu cap a cases amb el cul ben eixamplat! Uuuh! Tu seu, Miquel, ja cridaré jo, no t'exaltis que no mos convé que tenguis un altre ataquet de cor. Ja comença: ànim, Terrassa! Rosselló, vull un gol teu! Mira'ls, no saben córrer, tant que cobren i després no hi ha qui els mogui. Tu no has duit el xiulo? On tens el cap? No, la gorra na Maria me l'ha posada a rentar, te pareix normal? Fora de joc! Vols pipes? Para la mà. A la dreta, així! Segueix, segueix, passa-la, ara, sí, xuta, xuta, gooool!! Quin gol, Miquelet, quin gol, quina jugada més guapa, has vist com l'ha controlat i ha mirat el porter? Goool! Ja te deia jo que aquest al·lotet arribaria enfora! Veuràs tu en Josep dilluns dematí, riurem una setmana! No, tu no t'exaltis que has d'estar tranquil, ja crid jo pels dos. Goool, goooool!

Comentaris

  • Què putes... reputes![Ofensiu]
    jacobè | 03-01-2007

    La teva parla sona a mar encalmat fins i tot intercalant paraules malsonants.

    M'acontenta que darrerament es puguin collir fruits abundosos del teu verger, per cada dia fer-ne un tast amb gust a blau.

    "D'un cop sec al cony
    es partirà en dos la roca.
    Banyada en llet de mar
    glopeja escuma i escup terra. "

l´Autor

Foto de perfil de NiNeL

NiNeL

72 Relats

190 Comentaris

96221 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Si voleu contactar amb jo, escriviu-me a
tocatdelala (arrova) gmail.com

Vos recoman els relats de salroig.