Diuen

Un relat de: Nàufrag

Diuen que aquest és un món injust.

Que mentre uns pocs pensen desesperadament la manera de perdre pes, la resta no pot fer res per morir de gana.

Diuen que els homes estan matant aquesta Terra a cops de destral; que l'estan ofegant de fum; que l'estan inundant de verí.

Diuen que es segresten els somnis els uns als altres, que es roben inutilment les il·lusions transformant-les així, sense saber-ho, en enveja i mentida. Suicides que moren dia a dia pel sentiment oprimit que els rosega les entranyes.

Diuen també, que pretenen aturar el temps, tot i que, sense adonar-se'n, l'estan perdent mentre rumien com fer-ho.

Diuen que hi ha que volen morir d'amor. Estúpida contradicció! No saben que és amor, la vida?

També diuen que els diners ceguen l'home fins a impregnar-los d'addicció.

I que es rebutgen, es repúdien els uns als altres en petits grups fins a rebaixar-se d'assassí!


I tot això... ho diuen els homes?
Estúpids bojos!

Comentaris

  • Realitat...[Ofensiu]
    Vida | 11-08-2005

    Què puc dir que ja no hagin dit els altres comentaristes.... és la pura veritat del món d'avui dia... perquè encara que hi hagi llavors d'esperança, qui ha de fer còrrer la veu de que existeix? com arribarà l'esperança a aquells que la poden transmetre a tothom si tenen els ulls cegats per l'avarícia??

    Raül

  • Boo | 11-04-2005 | Valoració: 7

    Nàufrag, fes el favor de tornar del teu viatge perdut, surt del mar on vagues; fes-te una barca de troncs, puja't a la cua d'un dofí o infla un kiwi i el fas servir de flotador! Però tornaaaaa, no naufragis!! :)
    Un petó de choco crispis...

    PD: eish, si jo escrivia per comentar-te...:p buenu (típic "buenu" meu, eh Anna Cercós, fruit de la parla... aishh...), és igual!

  • Impressionant![Ofensiu]
    Sareta_16 | 08-04-2005 | Valoració: 10

    M'has deixat encisada amb el escrit, que gran!^^ Tens tanta raó, no vull dir res per por d'esguerrar aquest fantàstic escrit...
    Molt ben aconsguit!Felicitats!

  • Sí... tot aixo diuen els homes! [Ofensiu]
    Ullets | 01-01-2005 | Valoració: 9

    Entenc que desde sempre ha estat mes fàcil deixar que els problemes els arreglin els altres. Comprenc que ha sigut la postura còmode, però m'agrada com mitjançant el teu poema fas una crida el canvi... Jo idealista i jove... jajaajja m'he passat mitjà vida fent tot allò que m'agrada, que m'omple com a persona, i en la mesura del possible, he intentat canviar en el meu "micro mon", neutralitzar totes les mencions que fas del poema. M'agrada molt.

    Gràcies per escriure

  • es veritat[Ofensiu]
    angels | 30-12-2004 | Valoració: 8

    dius veritats com a temples, que a molts el ha de fer reflexionar, l'amor es mes sencill del que es creuen alguns, que ho veuen com quelcom inaccesible. L'amor el VIDA.

  • També et dic[Ofensiu]
    Paika | 30-12-2004 | Valoració: 10

    que al món hi ha il·lusions, hi ha gent que lliuta per ser com és i que defença allò que creu, que hi ha optimisme, i alegria, que hi ha somriures i hi ha esperança ( tinc un dia optimista, que hi farem...)

  • I jo saps què et dic?[Ofensiu]
    Paika | 30-12-2004 | Valoració: 10

    Et dic que el teu escrit és genial
    has pogut plasmar amb unes senzilles paraules moltes de les coses que jo en algun moment he pensat però que mai he pensat en posar-ho per escrit. Et felicito! petons!

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Nàufrag

Nàufrag

7 Relats

27 Comentaris

10655 Lectures

Valoració de l'autor: 9.40