Dits de Granota

Un relat de: espurnadagost

Desde el primer dia vas ser molt especial.

Quan ho vaig veure per primer cop em vaig espantar, intentant buscar respostes que no existien.

No entenia per quin motiu no corresponia el que veia amb el format esperat en el meu cervell. Però de seguida ho vaig veure clar.

Estimada Dits de Granota, has d´entendre que no són els més bonics del món, però són els teus.

L´estètica en tu és del tot irrellevant, ets tu i prou. L´important és l´ús que els donis.
T´han de servir per aprendre, per tocar, per abraçar, per escriure, per parlar sense paraules.

Estimada Dits de Granota, saps que també l´avi del teu besavi era com tu?

Sense saber-ho ningú, ni tan sols ell, ens va anar deixant silenciosament la seva marca per no oblidar-nos d´ell.



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de espurnadagost

espurnadagost

12 Relats

28 Comentaris

14322 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
Tant se val qui sóc o qui he estat durant tot aquest temps. He viscut el bo i el dolent.

Voldria començar una nova vida fora d´aquest foc que m´està cremant.
Aspiro a ser feliç - com sempre he estat - ser dóna -com sempre he estat- , ser jo - com sempre he estat-.
Tot i les ferides a l´ànima , encara tinc ganes de riure i de viure la vida.
Sé que , com una espurna, puc durar només uns pocs segons fora del foc. Però només per aquests segons de llibertat val la pena arriscar-se.
Ara, sento necessitat d´escriure.

espurnadagost@gmail.com