Distancies tan tan i tan grans....

Un relat de: kukutxa (nana)

Que no el puc somiar?
Desitjar?
Voler?

Paraules que m'enganyen. Si ja ho sé, no són res més que paraules.

Extrany oi? Per mi paraules ho és tot. Paraules és mostrar, paraules és amor, és odi, és esparança, és enyor, és amistat, és silenci, és decepció, és desesperació, és mentida...

Doncs per ell, no deu ser tant.

Vull demanar un desitg, vull saber, vull esbrinar.
Però no m'agradaria ensopegar.
Sinó per qui m'arreglaré?
Amb qui pensaré?
Qui serà el que em faci despertar-me amb nervis?
Com serien els dies sinó espero en veure'l i en trobar-me en ell?

Llagrimes de ja no sé perquè.
Si perquè t'estimo o perquè no et podré atrapar mai...
No vull que ningú em digui res.
Tu seràs el meu secret i el portaré fins que el cor em digui prou.

Comentaris

  • Bones!!![Ofensiu]
    sants78 | 05-12-2005 | Valoració: 10

    Ei, acabo de llegir el primer relat i m'ha molat molt. Imagino que tots alguna vegada tenim moments com aquests i raconets o calaixets al fons del cor que només guardem per nosaltres.
    Ara seguiré amb la resta.

  • EIIIIIIIII!!!!!!![Ofensiu]
    cassigall blau | 01-12-2005

    ...tranki, tranki...k l'atraparàs + aviat del k et penses!

    Molt bonic!

l´Autor

Foto de perfil de kukutxa (nana)

kukutxa (nana)

18 Relats

37 Comentaris

22352 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Mirem la foto i que veiem? Un paisatge cremat, de tantes coses i una planta que aguanta, malgrat tot.
A vegades no sé com poden sortir aquestes coses, que sé que jo després no m'acabo del tot de creure, perquè és molt dificil portar-ho a un mateix, i és facil escriure-ho i esxpressar-ho. Realment ho penso i escribin't-ho, en deixo constància, per després quan necessito llegir-ho, veig que realment ho penso i que m'ho he de creue.
Així sóc jo.
Sovint crec que em penso massa les coses i que somio molt però que seria aquest món sense els somnis? M'encanta, posar-me música a la meva habitació (bona música) estirar-me al llit, tancar els llums i els ulls i....... clash....... somiar. Inventar projectes, cercar opcions.

ANNA