Distàncies impossibles.

Un relat de: DinsElSilenci

Oblido les paraules. Dibuixo amb els llavis un gest d'absència freda mentre calco d'amagat en la meva ment el teu somriure per somniar-lo després, furtiu i solitari.

Avui, com cada nit, en el secret de la meva cambra et trauré del més profund del meu ésser; romandràs amb mi serena i segura sota el meu cel de tarda gris-escarlata, dins el meu petit horitzó de caramel, fins que la traïció d'un nou dia trenqui la il·lusió de la teva presència.

Demà em creuaré amb tu. Oblidaré les paraules, dibuixaré un gest d'absència freda, mentre calcaré en la meva ment la perfecció de la teva ombra allunyant-se, per somniar-la després, furtiu i més que mai, solitari.

Comentaris

  • Per més distància...[Ofensiu]
    natasha | 19-09-2008

    ... el que queda sempre és allò viscut que ens desperta un somriure. Més d'un cop m'he preguntat perqué no em fa mal allò que em va portar a allunyar-me'n, tan sols suspiro en recordar bons moments...
    Una abraçada

  • m'ha agradat[Ofensiu]
    berenguer | 19-09-2008 | Valoració: 10

    "mentre calco d'amagat en la meva ment el teu somriure per somniar-lo després, furtiu i solitari." M'ha encantat aquesta frase.
    Hi ha infinitat de poemes que tenen , diguem-ne, el mateix "argument" que el teu. Però n'hi ha que, per la gràcia en les despcripcions, per la contundència a l'hora d'expressar les idees, per la riquesa del lèxic..., ens semblen sempre nous, com és el cas del teu.
    (Gràcies pel comentari.)

  • gypsy | 19-09-2008

    Sempre restarà la tendresa de tot el que hem sentit per algú altre, malgrat les distàncies que puguin existir.


    gyps

  • ada | 16-09-2008

    Gràcies..gpíssim..!!..a l'alba..potser..cercaré ..escriuré..!!..

  • ada | 15-09-2008

    Tot és impossible ..per a tu..per a mi..per a mooltsss!!
    tan se val..!!
    carpe diem..!!

  • A vegades...[Ofensiu]
    AVERROIS | 15-09-2008 | Valoració: 10

    ...els somnis poden ser tan reals que la realitat sembla un somni.

    Mercés pels teus comentaris.

    Una abraçada.

  • El llibre de les il.lusions[Ofensiu]
    Avet_blau | 15-09-2008 | Valoració: 10

    Es important tenir un bon bagatge d'il.lusions,
    aliment basic per sobreviure, en un mon,
    on la decepció i el desencis,
    omplen el llibre de la nostra vida.

    Avet

  • bocidecel | 15-09-2008 | Valoració: 10

    Una distància impossible, la de l'absència i també un dolor inevitable que caldrà curar, i són els mots els que airejen les ferides, primer pas per a guarir-les.
    M'alegra i m'agrada retrobar-te en la distància possible dels relats.

    Una abraçada.

  • Els dos...[Ofensiu]
    Bonhomia | 15-09-2008 | Valoració: 10

    ...pols oposats de l'amor, que, no obstant, s'entrellacen entre si!
    Suposo que també es tracta de buscar la felicitat i les ganes en un mateix, encara que s'estigui enamorat.


    Sergi

Valoració mitja: 10