Disfrassada de mig formatge

Un relat de: magma

Es mouen lentament les fulles dels jardins, brillen les estrelles lluminoses en el cel, els carrers a punt d'alba s'il·luminen amb petits fanals. Mentre camines lleugerament com una ploma blanca que es mou per l'aire. Una petita part del món, que es mou i es mou, tan dolça i lleugera, com són també els teus passos; i els teus ulls brillants que em miren, i els teus llavis que em somriuen i les teves mans que m'acaricien.

Ai les dolces melodies que sonen en l'aire, solitud eterna en les places nues de la ciutat, grisos carrers plens de tristes desconegudes passes que deixen petjada a les cantonades. Lluna alegre, aquesta nit, disfressada de mig formatge. Majestuosos arbres, que moren a poc a poc com un gegantí castell de sorra que la mar blavosa consumeix.

I estàs tu, aquí, amb mi. I m'estimes i jo t'estimo. I el vent mou les fulles d'un costat a un altre, fent-les ballar com ballarines fràgils damunt d'un escenari de paper. Trenques el silenci amb el teu riure i els meus ulls veuen com ets de feliç. Quan tu rius, jo sento que visc, sento que et tinc al costat i que no ets un somni que en un tres i no res desapareixerà.

Lluna alegre, aquesta nit, disfressada de mig formatge, et mira, em mira, i tots dos ens estimem.

Comentaris

  • Bonic, bonic[Ofensiu]
    Suzanne | 30-03-2007 | Valoració: 10

    Com he promès al fòrum, et comento un relat. He llegit aquest i l'últim que has escrit. Aquest m'agrada més que l'altre. Potser no tinc raó, però el veig més treballat, més equilibrat. És la primera vegada que llegeixo el que escrius, i m'ha agrada molt com ho fas.
    I desitjo que aquest estat d'enamorament et duri moooolt de temps.

    S.

  • hola![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 28-03-2007 | Valoració: 9

    Bones! És el primer cop que et llegeixo i t'he de dir que m'ha agradat força com escrius, segueix així!

    petons!

  • Uuuuoooo[Ofensiu]
    martaplanet | 27-03-2007

    Increible!!!

    No tinc paraules!!!

    M'encanta!!!

    Em llegiré tot els relats que facis i espero que segueixis escribint d'aquesta manera. No vull haver-te de donar consells perquè ets tu la que m'he n'ha de donar a mi. ^^

    besus JUPY

  • Bon títol... (magma!!DISFRESSADA!! amb e)[Ofensiu]
    diesi | 23-03-2007 | Valoració: 10

    ... i bon text. Bones metàfores, com sempre.

    Al contrari del que puguis pensar, em fa molt feliç saber que aquesta lluna disfressada de mig formatge pugui observar-te amb el noi amb qui estàs ara. No sé, que jo t'aprecio molt i que tot i que aquests dies haguem tingut alguns conflictes, ja saps que jo t'estimo molt... encara que no siguem perfectes...

    #Di€$! & MâGm@ MAPS?? #

    b#NaT#b

Valoració mitja: 9.67