Dins la teva bombolla

Un relat de: angie

Aquella olor que tenia el teu cos
no era de pell perfumada,
era una olor de neta intimitat.
Abans de fer l'amor cercava
pam a pam, el naixement d'aquell aroma,
que m'atreia i jo, relliscava,
per un pendent insospitat.
Queia damunt teu i et cobria
com pluja de primavera,
sentia el plany de la teva flor esclatant
i em sentia delerós, com una abella.

No hi ha res com el perfum de ta rosa,
te'l demano entre rams de petons.
Els seus pètals acullen gotes llagrimoses
que em bec com si fossis una font.
El ressò del teu respir de papallona
inflama del meu desig el cim
i, de tots els torrents de la terra
n'és el més joiós, puix albira el teu niu.

Deixa que dormi dins el teu somni,
que passegi per teus camins d'il.lusió,
que creixi com arbre de tupides branques,
que adobi cada dia el nostre amor.
De tant mirar els teus iris d'ametlla
vaig tornar-me tronc de castanyer,
no volia robar ni un fruit de ta panera,
volia mostrar-me generós com el sol matiner.

Comentaris

  • La claves Angie.......[Ofensiu]
    escaldot | 01-05-2006 | Valoració: 10

    Molt i molt intens, plé de sensacions i olors, com per deixar que s'escoli un regalim de desitjos per sota de totes les portes.

  • Hola angie...[Ofensiu]
    ESPIRAL | 01-05-2006

    Molt bo el relat, m'has fet visionar tot un món de sensacions i he percebut aromes de sensualitat. Ben estructurat, acurós en la rima i ple de sentiments atrapats dins una bombolla amorosa...umm, realment encisador.

    No t'havia llegit fins ara, sento no haver-ho fet, et prometo que continuaré fent-ho...m'han agradat els pocs relats que t'he llegir fins ara i he decidit comentar-te aquest. Ah...i gràcies pels teus comentaris. 1petó. ESPIRAL.

  • Tot un món de sensacions...[Ofensiu]
    ROSASP | 19-04-2006

    dins d'aquesta bombolla plena d'olors, de somnis i carícies compartides.
    M'ha donat la sensació de que tot el poema va lliscant suau i lentament per la pell, com una petita gota d'aigua. S'obre camí dolça i ferma entre tanta bellesa; s'omple de joia al sentir cada instant; contempla, abraça, estima i arriba a fondre's en una immensa abraçada de totes formes i colors.
    S'endinça molt endins del cos, en un espai on espurneja també la ment i l'ànima. S'amara de cada batec amb passió desfermada, però sense voler canviar ni conquerir l'encís innat i propi d'aquell paisatge...

    Un traç tendre i sensual dibuixant preciosos versos.

    Molts petons i fins ben aviat!


  • Uau!![Ofensiu]
    Emelkin | 19-04-2006 | Valoració: 10

    No tavia llegit detingudament fins ara.(els teus versos al Un Vers, m'han ajudat a decidirme per llegir d'on procedien, i veig que no eren grans versos solitaris, buah!!!) Kin poemàs!! ara no puc, xo en quan pugui intentare llegir-te més m'ha encantat, sobretot la 2na estrofa es impressionant vers a vers vas clavant les imatges... increible, et deixo el meu 10! i la meva promesa de seguir-te llegint!

  • vivim[Ofensiu]
    jaumesb | 19-04-2006 | Valoració: 10

    en una bastida, en un niu, en un monestir, en una bombolla
    preciós

  • Gairebé fas esclatar la meva...[Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 16-04-2006 | Valoració: 10

    jajajaa! angie, sort que m'he adonat que havies penjat un altre poema, no voldria haver-m'ho perdut! Recordava vagament el poema, però en rellegir-lo m'ha agradat encara més (no sé perquè). Una gran metàfora, uns grans versos d'on no he sabut trobar-ne els millors perquè tots m'han encisat. Crec que les teves poesies cada cop són millors... enhorabona!
    Petonsss!

  • un poema...[Ofensiu]
    Capdelin | 13-04-2006

    que té aroma de poesia clàssica, bona, seriosa i perfumada... cuides la rima i tots els detalls i fas versos que transpiren sensualitat...
    Llegir-te és com estar dins una bombolla de sensacions vives... psst... l'angie respira!
    Quin comentari m'has fet al meu poema HÒMENS, fins i tot quan comentes fas poesia i mostres generositat i originalitat.
    Una abraçada!

  • generosa intimitat[Ofensiu]
    jacobè | 13-04-2006

    angie, els dos últims poemes ragen llàgrimes de somriures: pura alegria. Fan olor a net i fan llum: amor sincer.
    Enfiles versos que llisquen amb suavitat.
    Encomanes la malatia exòtica del teu repte...enhorabona.

  • Molt bon relat[Ofensiu]
    roda03 | 13-04-2006

    Hola Angie,
    Acabo d'entrar "Dins la teva bombolla" i la veritat és que m'ha agradat moltíssim, potser perquè quan descrius tot el relat et sents captiu de la seva lectura lleugera i tendra que fa que arribis al final amb una dosi de tranquil-litat majestuosa.
    Et felicito de tot cor, i potser el comentari de les olors, és perquè tu en sents d'altres i precissement a la primera estrofa.

    Brindo per la sinceritat,
    Roda03

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de angie

angie

199 Relats

1457 Comentaris

277001 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc tan sols un fantasma d'allò que m'agradaria ser, per això em trec el llençol sovint i em despullo entre la prosa i la poesia, per trobar el món que somnio.









El meu correu :angels_torres2@hotmail.com