Dimensió prohibida

Un relat de: mjesus

?



El temps, l'espai.


En quina dimensió vivim? Existeix una altre dimensió?
Aquella on la gent, viu feliç i en pau? És un espai prohibit?

El temps, l'espai.


No volem el dolor ni la tristesa, volem la joia. En aquest
temps, en aquest espai. No existeix. Blanc, negre.

El temps, l'espai.


Inabastable com la lluna és aquesta dimensió: on els nens no tenen fam, on són tots éssers iguals, on la gent no mata. Pau, joia. Blanc, negre.

El temps, l'espai.


L'home crea innombrables espais: espais de guerra, espais de terror, espais de violència, espais de felicitat, espais d'amor, espais de silenci. En el cap, en el cor, no a les mans.

El temps, l'espai.


Dimensió prohibida. Foscor. Negre, blanc.

Comentaris

  • Aquesta dimensió...[Ofensiu]
    roda03 | 11-04-2006 | Valoració: 9

    Hola Mjesus,
    Feia molts dies que no ete llegia , i m'ha copsat molt la teva dimensió prohibida.
    La vida és plena de preguntes que tot sovint no tenen el mateix efecte de resposta.
    Sé del que em parles i és per això que me cal dir-to.
    Heus ací, que l'artifex de la creació ens posar al nostre abast el dret d'escollir, però no amb la certesa d'endevinar.
    Alts i baixos, ombres de dia i de nit, i mentrestant els anys s'amunteguen quan encara no em esbrinat el nostre propi codi.
    Així és la vida Mjesus...

    Brindo per les reserves del 58,
    Roda03

  • Bones preguntes...[Ofensiu]
    Pepastor | 10-04-2006

    ... oi que vivim en la 3ª dimensió, crec.
    Potser hi haja altres dimensions, perquè no?
    En tot cas, és un espai desconegut.
    Coneixem, reconeixem, vivim el nostre espai i el nostre temps... i l'escrivim.
    La meua pregunta és: què voldriem tindre a les mans?
    M'agrada el teu poema perque parla de nosaltres. Vull dir de la gent que pensa com nosaltres. Gent que encara creu en l'utopia.
    Gràcies pels teu versos
    un beset.

l´Autor

Foto de perfil de mjesus

mjesus

42 Relats

245 Comentaris

64662 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
*

R en Cadena

"La senyora Unaquimera em va encadenar i jo he passat la cadena a la Sra. Baiba Liepa, al Sr. Xavier Valeri Coromí, la Sra. jacobé, el Sr. Filalici, la Sra marga i la Sra. Elvira"
Li heu d'agrair a l'EmmaThessaM!
(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


Taller d'escriptura a relats en català:
Per qualsevol informació aneu a la web: http://es.geocities.com/tallerrelat





clar_lluna(arroba)yahoo.es
trasgrafica.com