Dilluns

Un relat de: instants

Passejo,
pas a pas,
amb el destí cohibit,
que espera en va,
el petit impuls
per SER.

Comentaris

  • El destí cohibit[Ofensiu]
    angie | 19-12-2005

    Sempre acabo aturant-me més del normal en tots els relats que en parlen.
    Darrerament estic convençuda de que el destí és atzarós, però part d'aquesta incògnita la podem desvetllar nosaltres mateixos.... Hem de participar del joc, fer tots els esforços per a que aquest destí tingui alguna cosa de les que desitgem... És una tasca difícil i necessita d'una mica de valentia....
    Els dilluns com a part d'aquest destí, una figura simbòlica.... el dilluns com a principi del Ser, com a principi del camí (o així ho interpreto jo, doncs les teves poesies fan que pensi, des de que et conec una mica, que és el que ens vols transmetre). El que és segur és que et mereixes això que cerques....

    un petonàs

    angie

  • silvia_peratallada | 11-11-2005

    me l'havia saltat, aquest!!
    m'encanten els poemes curts, odio els dilluns, i tinc ganes de SER...
    el destí cohibit, quin vers més fi, i més gran alhora....
    genial!
    salut i revolta!
    Sílvia
    PD: perdona que no em despedís al correuniversitats, però el meu estat em va impedir recordarme'n fims que ja estava de camí a casa!!!!
    saluuut!

  • t'enviaré el meu llibret de poemes, si és que el vols.[Ofensiu]
    llu6na6 | 10-11-2005

    M'he descuidat de dir-te que em moria de ganes de donar-te el meu llibret, però que no vaig poder.

    Si el vols, em cal el teu carrer, etc. Me'l pots enviar per e-mail. El meu mail és:

    tserramia@menta.net

  • SER: cada instant te'n porta una mica...instants![Ofensiu]
    llu6na6 | 10-11-2005 | Valoració: 10

    T'he deixat un missatge al Fòrum però no crec que el puguis veure, ara al matí.
    ,
    Eres allí. Et veia al fons, tan jove, tan guapo,(Sí, deixa'm-ho dir-t'ho) se't percep molt intel.ligent, amb una forta personalitat, amb una capacitat immensa d'estimar, de fruir de la vida, instant a instant..., com el teu sobrenom, esclar!

    del paper que em vares passar sols vaig poder llegir "instants" ,no duia les ulleres! I no sé què va passar, que ara no el trobo i no sé què em deies. Però segur que, com sempre, eren paraules amables i encoratxadores.

    Com t'ho agaeixo!Em va fer TANTA il.lusió veure't! Gràcies, de debò!

    El teu poema és com una sageta que, com sempre, fa diana de ple.

    "sembla" que el destí està paralitzat, oi? Però no, et mou, i molt. I fins MOLT lluny.
    Vers l'infint!

    Una abraçada molt dolça per tu, estimat Pau!

l´Autor

Foto de perfil de instants

instants

84 Relats

380 Comentaris

96217 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Sóc com sóc, aprenc a viure cada dia, alguns més que altres, però no deixo mai de maravellar-me dels petits desitjos fets realitat.

Crec en la llibertat i en la tendresa, d'ella en faig el meu camí i la meua bandera.

No m'agraden les paraules que no diuen res, no m'agrada perdre el temps.

Arranca-li somriures a la vida, car que et golpegi una i mil vegades, sigues tu, assumint totes les conseqüències, i no deixis mai de SER.


"Me da pena que se admire el valor en la batalla, menos mal que con los rifles no se matan las palabras"

"La poesia militant

Els artistes àcrates, imbuïts del romanticisme llibertari i d'un autodidactisme militant, faran del seu art un viarany cap a la llibertat."

" La cultura anarquista" de Ferran Aisa. Capítol: Dinamita cerebral.